IMI מדווחת על צמיחה במכירות למרות קשיים בשרשרת האספקה

1 נובמבר, 2021

נשיא IMI, ג'רום טאן. "בדיוק כשהתחלנו לראות סימנים ראשונים להתייצבות שרשרת האספקה, הופיעה גרסת דלתא של הקורונה במרכזים הגדולים לייצור שבבים, ובלמה את ההתאוששות"

קבלנית הייצור הפיליפינית Integrated Micro-Electronics – IMI דיווחה על צמיחה של 4% במכירות ברבעון השלישי 2021, להיקף של 326 מיליון דולר. בסך הכל, מכירות החברה בתשעת החודשים הראשונים של 2021 הסתכמו בכ-973 מיליון דולר. "אנחנו רואים דרישה חזקה מהלקוחות וממשיכים לזכות בפרוייקטי ייצור, אולם המחסור המתמשך ברכיבים וההגבלות הממשלתיות מעכבות את ההתאוששות של ספקים מרכזיים בתעשייה", הסביר נשיא IMI, ג'רום טאן. "בדיוק כשהתחלנו לראות סימנים ראשונים להתייצבות שרשרת האספקה, הופיעה גרסת דלתא של הקורונה במרכזים הגדולים לייצור שבבים, ובלמה את ההתאוששות".

להערכת החברה, הצפיפות בנמלים והמחסור במכולות גרמו עלייה במחירי התובלה, אשר פגעו בריווחיות החברה ולכן היא דיווחה על הפסד נטו של 5.3 מיליון דולר בשלושת הרבעונים האחרונים. "אנחנו עובדים בשיתוף פעולה הדוק עם הלקוחות כדי להתמודד ביחד עם התנאים המאתגרים האלה. להערכתנו התעשייה תחווה התאוששות איטית במהלך 2022".

לאחרונה החברה דיווחה שהמחסור ברכיבים, בעיקר שבבים, גרם לעיכוב באספקת הרכיבים לקו הייצור, אשר מתבטא בין השאר בהגדלת צבר ההזמנות של החברה. כעת טאן מעריך, שהחברה תעמוד בכל התחייבויותיה עד לשנת 2022. חברת IMI מעסיקה קרוב ל-16,000 עובדים בארה"ב ,בריטניה, גרמניה, יפן, מקסיקו, סין, סרביה, בולגריה, צ'כיה ובפיליפינים.

חברת IMI מחזיקה בבעלותה המלאה שתי חברות בנות שהיא רכשה באירופה: חברת STI Limited הבריטית המייצרת פתרונות RF, וחברת VIA optronics הגרמנית המייצרת פתרונות תצוגה. לאחרונה דיווחה VIA על הקמת קו ייצור ללוחות מחוונים של מכונית אמריקאית, אשר פועל בקמפוס החברה בנירנברג ומייצר 10,000 יחידות בחודש.

לאתר החברה: www.global-imi.com

מנהל משרד IMI בישראל: דוד מהל, [email protected]

 

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: חדשות , ייצור וקבלנות משנה

פורסם בתגיות: IMI