רשות החדשנות האריכה ב-3 שנים את הזיכיון של מעבדת הרכב של רנו-ניסאן-מיצובישי בישראל

22 נובמבר, 2021

המעבדה, בשטח של 1,600 מ"ר בקריית עתידים, משמשת לביצוע הוכחות היתכנות, במימון הרשות, של טכנולוגיות אוטומוטיב ישראליות, לצורך בחינת שילובן ברכבי הקבוצה 

רשות החדשנות האריכה בשלוש שנים נוספות את הזיכיון שניתן למעבדת החדשנות שמפעילה רנו-ניסאן-מיצובישי בישראל. המעבדה, הפועלת מאז פברואר 2018 ממתקן ייעודי בפארק עתידים בתל-אביב, משמשת לאיתור ובחינה של טכנולוגיות ישראליות פורצות דרך בתחום האוטומוטיב על מנת לשלבם במכוניות ושירותים עתידיים של קבוצת הרכב הבינלאומית.  

במסגרת הזיכיון, הנכלל במסלול למעבדות טכנולוגיות של הרשות לחדשנות, ניתן מימון ממשלתי עבור סטארט-אפים ישראלים בתחום האוטו-טק לביצוע של הוכחות היתכנות טכנולוגית (POC) במעבדת הרכב, לצורך בחינת יישומם האפשרי על ידי הקבוצה. הבחינות יתבצעו על רכבים אמיתיים במעבדת החדשנות של רנו-ניסאן-מיצובישי בישראל, ובסיוע מומחים של קבוצת הרכב הבינלאומית. 

מעבדת החדשנות של קבוצת רנו-ניסאן-מיצובישי (Alliance) בישראל בוחנת פתרונות חדשניים לעולם האוטומוטיב, ומתמקדת בין היתר בתחומי החיישנים, אבטחת סייבר, דאטה ובינה מלאכותית (AI). משימת המעבדה היא לאתר ולבחון טכנולוגיות ישראליות שיכולות להשתלב במכוניות ושירותים עתידיים של החברות בקבוצת הרכב. 

המעבדה משתפת פעולה עם סטארטאפים באקוסיסטם המקומי באמצעות עבודה משותפת על אבות-טיפוס. נכון להיום, היא הובילה יותר מ – 30 פרויקטים של שיתוף פעולה ובדיקות היתכנות (POCs) עם סטארטאפים ישראלים. המעבדה משתרעת על פני שטח של 1,600 מ"ר המספק חלל המותאם לבדיקת טכנולוגיות על גבי רכבים אמיתיים, כמו גם צוות מהנדסים ומומחים שיושבים בישראל באופן קבוע.

עמוס שצ'ופק, מנהל מעבדת החדשנות של רנו-ניסאן-מיצובישי בישראל, אמר: "מאז הקמת המעבדה בישראל האוטו טק המקומי-ממשיך להתפתח ואנו מזהים הזדמנויות רבות לשיתופי פעולה חדשים עם סטארט אפים ישראלים. הארכת הזיכיון של רשות החדשנות תסייע להרחיב את שיתוף הפעולה של המעבדה עם חברות early stage, בנוסף לפרוייקטים הרבים שהיא מובילה עם חברות בשלות יותר."

האזינו לשיחה עם מנהל המעבדה, עמוס שצ'ופק, מתוך תוכנית מס' 29 של הפודקאסט שלנו:

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: Automotive , חברות סטראט-אפ , חדשות , רכב אוטונומי

פורסם בתגיות: עמוס שצ'ופק , רנו-ניסאן-מיצובישי , רשות החדשנות