וובינר סימנס ו-Digi-Key לתחום ספקי הכוח

23 פברואר, 2022

הוובינר יתקיים ביום ג', ה-8 במרץ בשעה 19:00 לפי שעון ישראל, ויימשך 60 דקות. יתמקד בתחום ספקי כוח ליישומים תעשייתיים קריטיים. נרשמים אשר לא יוכלו להשתתף בוובינר המקוון, יקבלו מ-Digi-Key הקלטה של הארוע

חברת Digi-Key Electronics וחברת סימנס (Siemens) יקיימו וובינר משותף בנושא אספקת כוח אמינה למערכות בקרה ואוטומציה. הוובינר יתקיים ביום ג', ה-8 במרץ בשעה 19:00 לפי שעון ישראל, ויימשך 60 דקות. ההדרכה תועבר על-ידי גרג קאטב, מומחה ויועץ טכני של סימנס בתחום ספקי הכוח הקומפקטיים מסוג SITOP. הוובינר יתמקד במספר סוגיות: תכונות מתקדמות ודיאגנוסטיקה בספקי כוח סטנדרטיים, כיצד מערכות PSU6200 ו-SEL1400 מתמודדות עם קצרים ועם מצבי עומס-יתר, וכיצד להבטיח אספקת כוח אמינה ביישומי IIoT.

במהלך ההדרכה, ייבחנו מצבים שונים שעימם ספקי הכוח צריכים להצמודד דוגמת נפילות מתח פתאומיות, קצר בציוד קצה, שינויים מהירים וחדים בעומס, ועוד. לדברי מנהל שיווק שותפים בחברת Digi-Key, אריק הלוורסון, "הוובינר ידריך מהנדסים כיצד למנוע טעויות המשבשות את תהליך הייצור וגורמות נזקים".קאטב הוא מומחה בתחום מערכות אל-פסק (UPS) וטכנולוגיות של סוללות. הוא צבר נסיון של 15 שנה בתכנון מערכות ובייעוץ למפתחי מערכות קריטיות תעשייתיות ומסחריות.

הסמינר מיועד למהנדסים ולכל מי שזקוק להשלים את ידיעותיו בתחום אספקת הכוח. ההרצאות יינתנו בשפה האנגלית. ההשתתפות בחינם. נרשמים אשר לא יוכלו להשתתף בוובינר המקוון, יקבלו מ-Digi-Key הקלטה של הארוע.

חברת Digi-Key Electronics מהעיירה Thief River Falls במינסוטה, ארה”ב, היא מפיצה גלובלית של רכיבי אלקטרוניים המספקת כ-11 מיליון מוצרים של כ-1,300 יצרנים, שמתוכם כ-2.6 מיליון רכיבים נמצאים אצלה במלאי וזמינים למשלוח מיידי. החברה מספקת משאבים נוספים למהנדסים, בהם EDA וכלי תכנון, גיליונות נתונים, תכנוני ייחוס, תכנים להעמקת הידע ועוד.

למידע נוסף ורישום: Reliable Power Supplies for Automation and Control

 

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: events , חדשות

פורסם בתגיות: Digi-Key , וובינר , ספקי כוח