נועם זילברשטיין מונה למנכ"ל HP Indigo במקומו של חיים לויט

11 אפריל, 2022

לויט קודם לתפקיד סגן נשיא בכיר. במסגרת היערכות חדשה של HP העולמית, יאוחדו כל פעילויות הדפוס הדיגיטלי התעשייתי של החברה תחת ניהולו של לויט, ובכלל זה חטיבת HP Indigo שמרכזה בישראל

בתמונה למעלה מימין לשמאל: חיים לויט (צילום: שחר גרבר) ונועם זילברשטיין (צילום: ענת פנחס)

חברת HP אינדיגו הודיעה על מינויו של נועם זילברשטיין למנכ"ל החברה במקומו של חיים לויט, אשר קודם לתפקיד של סגן נשיא עולמי בכיר ומנכ"ל חטיבת הדפוס התעשייתי של חברת HP העולמית. חטיבת HP Indigo שמרכזה בישראל מפתחת ומייצרת מערכות דפוס דיגיטלי, ומעסיקה כיום כ-2,500 עובדים במרכז המו"פ ברחובות ובמפעל הייצור בקרית גת.

מדובר בהיערכות חדשה של החברה, לאחר ש-HP הגדירה לאחרונה את תחום הדפוס התעשייתי כמנוע צמיחה. במסגרת המהלך החדש, יאוחדו כל פעולות הדפוס התעשייתי תחת ניהולו של חיים לויט אשר יוביל אותו ב-HP העולמית ויהיה אחראי על אסטרטגיית החברה בתחום. הדבר כולל גם את חטיבת HP Indigo. כלומר זילברשטיין ידווח לחיים לויט.

תחום הדפוס והמדפסות אחראי לכשליש ממכירות HP

בשנת 2021 הסתכמו המכירות של HP העולמית בכ-63.5 מיליארד דולר (צמיחה של 12% בהשוואה לשנת 2020), כאשר מכירותיה בתחום המדפסות הסתכמו בכ-20.1 מיליארד דולר (צמיחה של 17% בהשוואה לשנת 2020). מתוך זה, מרכיב המדפסות הצרכניות לשוק המחשבים הסתכם בכ-3.2 מיליארד דולר, מרכיב המדפסות התעשייתיות (מערכות דפוס דיגיטלי, הדפסת אריזות ומדפסות תלת מימד), הסתכם בכ-4.5 מיליארד דולר. מרכיב החומרים המתכלים (לכל המגזרים) הסתכם בכ-12.7 מיליארד דולר.

חיים לויט התחיל את דרכו בחברה לפני כ-27 שנה, כאשר הצטרף לחטיבת הרכש של אינדיגו בשנת 1994. לאחר מכירת אינדיגו ל-HP בשנת 2001, הוא המשיך למלא תפקידים בחברה עד למינויו כמנכ"ל החברה בשנת 2020, לאחר 16 שנה בארה"ב שבהן הוביל את פעילות המכירות החברה בעולם. זילברשטיין הצטרף ל-HP לפני כשנה וחצי לאחר כ-20 שנות פעילות ב-GE Healthcare, שם כיהן כמנכ"ל יחידת הגלאים הגלובלית (רפואה גרעינית), עם אחריות על תחום מחקר, פיתוח וייצור בחמישה אתרים של החברה בעולם. בשנה וחצי האחרונות הוא שימש כסמנכ"ל התפעול של חטיבת Indigo ב-HP, והוביל את הפעילות הגלובלית של חטיבות תפעול מכונות הדפוס והמוצרים המתכלים (Supplies), כולל מפעלי הייצור, גופי ההנדסה ושרשרת האספקה.

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: אנשים , חדשות , תעשייה ישראלית

פורסם בתגיות: HP Indigo , דפוס דיגיטלי