פרספטו מגייסת 50 עובדים לפיתוח הדור הבא של רחפני ניטור

24 אפריל, 2022

נחשבת לאחת מ-10 חברות הרחפנים האוטונומיים הגדולות בעולם בתחום ניטור אתרים. מאז הקמתה ב-2014 היא גייסה 72.5 מיליון דולר. מעסיקה כ-180 עובדים במרכז הפיתוח במודיעין ובמשרדיה בארה"ב, באירופה ובאוסטרליה

בתמונה למעלה: רחפן אוטונומי מתוצרת פרספטו. צילום: פרספטו

חברת פרספטו (Percepto) ממודיעין דיווחה על קמפיין לגיוס 50 עובדים לפיתוח הדור הבא של מערכת רחפני הניטור האוטונומיים Percepto AIM. המשרות שניפתחו כוללות תפקידי בק-אנד, פרונט-אנד ופול-סטאק, אלגוריתמיקה ובינה מלאכותית, עיצוב מוצר, אוטומציה ו-QA, מנהלי מכירות ו-SDR לאירופה וארה"ב, אנשי תיפעול, לוגיסטיקה,כספים, פיתוח עסקי ועוד.

פרספטו הוקמה בשנת 2014 על-ידי דור אבוחצירה, שגיא בלונדר, רביב רז ואריאל אביטן. היא נחשבת לאחת מ-10 חברות הרחפנים האוטונומיים הגדולות בעולם בתחום ניטור אתרים. מאז הקמתה החברה גייסה 72.5 מיליון דולר וכיום היא מעסיקה כ-180 עובדים במרכז הפיתוח במודיעין ובמשרדיה בארה"ב, באירופה ובאוסטרליה.

פלטפורמת AIM מאפשרת להפעיל צי של רובוטים, כולל רובוטים המיוצרים על-ידי חברות אחרות, להקצות להם משימות לפי הצורך ולבחור ברובוט המתאים ביותר לכל משימה. פרספטו מתמקדת במערכות רובוטיות לניטור ושמירת מתקנים. המוצר הראשון שפיתחה היה רחפן אוטונומי בשם Sparrow (דרור), אשר מותקן בתוך מארז סגור באתרי היעד (drone-in-a-box), ויוצא ממנו באופן עצמאי למשימות סיור ואיסוף מידע בהתאם לתוכנית שהוגדרה מראש.

החברה פועלת בשיתוף פעולה עם Boston Dynamics, ופיתחה עמדת עגינה אוטונומית עבור רובוט השמירה Spot של בוסטון דיינמיקס, המאפשרת לסגור את מעגל ההפעלה שלו בלא מעורבות ישירה של בני אדם. עמדת העגינה מאפשרת לרובוט להגיע אליה כאשר המצברים שלו מתחילים להיחלש, ולבצע טעינה או להמתין למשימת הסיור הבאה שלו, כשהוא נמצא במתקן מוגן מפגעי מזג אוויר ובני אדם.

בחודש מרץ 2022 החברה קיבלה היתר מרשות התעופה האזרחית של ישראל (רת”א) המאפשר להפעיל את הרחפנים שלה מרחוק, ללא קשר עין עם הרחפן, וללא צורך במטיס רחפנים אלא רק בפיקוח של מפעיל מערכת הבקרה והשליטה. האישור מצטרף להיתר דומה שניתן על-ידי רשות התעופה הפדרלית (FAA) בארה"ב ביונאר 2022, להפעלת רחפנים מעבר לקו הראייה באתרי זיקוק נפט של דלק קידוחים בטקסס ובארקנסו. לקוחות נוספים של פרספטו, כדוגמת חברת החשמל של פלורידה, Florida Power & Light, חברת הרחפנים Skyward של וורייזן ולקוחות של החברה באיטליה, אוסטרליה, ספרד ונורבגיה, קיבלו היתרים דומים.

פרוט המשרות הפתוחות: https://percepto.co/careers

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: Jobs , חדשות , רחפנים

פורסם בתגיות: Jobs , פרספטו , רחפנים