Intel Ignite הכריזה על 10 הסטארט-אפים שנבחרו למחזור השישי

26 אפריל, 2022

הסטרטאפים הנבחרים מגיעים מתחומים כגון בינה מלאכותית, בריאות דיגיטלית, רובוטיקה, חיישנים, חומרה, טכנולוגיית פיתוח, סייבר, ענן ועוד. לפני כחודש רכשה אינטל את גרנולייט, שהשתתפה במחזור הראשון של התוכנית

[בתמונה: רני נחמיאס, מנכ”ל אינטל איגנייט בישראל. צילום: עומר הכהן]

Intel Ignite, תוכנית הצמיחה לסטרטאפים של אינטל, הכריזה על 10 הסטרטאפים שנבחרו להשתתף במחזור ה-6 של המרכז בתל אביב, מתוך יותר מ-200 חברות שהגישו מועמדות. הקבוצה של המחזור הנוכחי ממוקדת בחדשנות טכנולוגית עמוקה. במסגרת התוכנית אינטל מחברת לכל סטרטאפ מעטפת מומחים ומנטורים. החברות מקבלות בתוכנית סיוע ממהנדסים של אינטל וגישה אל טכנולוגיה, מידע ולקשרים העסקיים של אינטל.

בתחילת אפריל חתמה אינטל על רכישת חברת גרנולייט (Granulate) הישראלית, אשר השתתפה במחזור הראשון של התוכנית בישראל. גרנולייט פיתחה תוכנה אשר מיועדת להפחית את עלויות השימוש בענן באמצעות ייעול האופן שבו הלקוח משתמש במשאבי הענן

הסטרטאפים הנבחרים מגיעים ממגוון תעשיות טכנולוגיות, כולל בינה מלאכותית, בריאות דיגיטלית, רובוטיקה, חיישנים, חומרה, טכנולוגיית פיתוח, סייבר, ענן ועוד.  הסטרטאפים שנבחרו למחזור הנוכחי גייסו בממוצע 5 מיליון דולר.  

עשרת הסטרטאפים הנבחרים למחזור השישי בישראל הם:

  1.  redefine– עוזרת למפתחים ומפתחות להביא את הקוד שלהם ללקוחות בצורה חכמה, מהירה ויעילה יותר באמצעות הדור הבא של תהליכי פיתוח בכלל ומערכות CI בפרט. 
  2. Verobotics– מפתחת פלטפורמה רובוטית אוטונומית לעבודות תחזוקה למעטפת של בניינים. הפלטפורמה, במשקל 9 ק"ג בלבד משלבת יכולת ראיית מחשוב מתקדמת, בינה מלאכותית ומכניקה ייחודית. הפתרון של החברה הוא אוניברסלי ואוטונומי מה שמאפשר התייעלות תפעולית, כלכלית, בטיחותית ואסתטית. 
  3. Xyte– מפתחת פלטפורמת ענן אינטגרטיבית, המאפשרת ליצרני חומרה לחבר את מוצריהם לענן בקלות ובמהירות ולהציג מודלים עסקיים חדשים מבוססי Subscription ו-Hardware-as-a-Service.
  4. Senser– פלטפורמה לניטור ואופטימיזציה של חווית השירות ביישומים מבוזרים. 
  5. Predicta med- מציעה פלטפורמה תומכת החלטה מבוססת AI, המסייעת באבחון מוקדם של מחלות אוטואימוניות. 
  6. Kahoona– כחלק מקידום המשימה של אחריות דיגיטלית כלפי המשתמשים, החברה מפתחת טכנולוגיה חדשנית לניתוח וחיזוי משתמשים תוך שמירה מלאה על פרטיותם באתרי תוכן ו-e-commerce. 
  7. Volumez– תשתית מידע כוללת עבור ארגונים מודרניים. 
  8. PxE– מאפשרים למכונות להבין את העולם. 
  9. Dual Bird פתרון חומרה / תוכנה עבור האצת דאטה אנליטיקס המבוסס על ארכיטקטורה ייחודית ושבב שתוכנן מאפס עבור מטרה זו. 
  10. Oligo Security – נמצא בימים אלה ב-stealth

האזינו לשיחה עם מנהל התוכנית העולמית של Intel Ignite צחי וייספלד, מתוך תוכנית הפודקאסט שלנו שעלתה במאי 2020:

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: חדשות , מיזוגים ורכישות

פורסם בתגיות: אינטל איגנייט