אבנט תפיץ את פתרונות הבינה המלאכותית של היילו

27 אפריל, 2022

המנכ"ל אור דנון: "הסכם ההפצה עם אבנט/EBV מעניק לנו הזדמנות להעמיק את הכניסה אל השוק האירופי ולהגיע אל לקוחות בשווקים דוגמת תעשיית הרכב והתעשייה החכמה"

בתמונה למעלה: מודולי סדרה M.2 של היילו להאצת יישומי בינה מלאכותית במערכות משובצות

חברת אבנט (Avnet) תפיץ את שבבי הבינה המלאכותית ומודולי הבינה המלאכותית של חברת היילו (Hailo) התל אביבית. ההפצה תתבצע באמצעות החברה הבת EBV Elektronik הפועלת מגרמניה. מנכ"ל היילו, אור דנון, אמר שהסכם ההפצה עם EBV מעניק לחברה הזדמנות להעמיק את כניסתה אל השוק האירופי ולהגיע אל לקוחות בשווקים דוגמת תעשיית הרכב, תעשייה חכמה, הבית החכם, רשתות שיווק וכדומה.

חברת היילו מספקת את מעבד הרשתות הנוירוניות Hailo-8 ואת מודולי הבינה המלאכותית M.2 ו-Mini PCIe. מעבד Hailo-8 בנוי בארכיטקטורה ייחודית של החברה, ומספק עוצמת עיבוד של 26TOPS בצריכת הספק טיפוסית של 2.5W בלבד. מודולי הבינה המלאכותית מבוססים על Hailo-8 ומתחברים אל אבזרים אחרים באמצעות ממשק PCIe. הדבר מאפשר להם לעבוד מול כל פלטפורמות העיבוד הקיימות בשוק: מחשבי אינטל/AMD, מערכות מבוססות ARM המיוצרות על-ידי יצרניות השבבים הגדולות, מחשבי Raspberry Pi, כרטיסי ה-SoM המשובצים של MicroSys ועוד.

חברת Hailo הוקמה בפברואר 2017 על-ידי אור דנון, אבי באום, הדר צייטלין ורמי פייג ז”ל, שהם בוגרי יחידת עילית טכנולוגית של חיל המודיעין. מאז הקמתה היא גייסה כ-224 מיליון דולר, כאשר בגיוס האחרון, בהיקף של 136 מיליון דולר שהתקיים באוקטובר 2021, היא השיגה הערכת שווי חברה של כ-1.13 מיליארד דולר אחרי הכסף. כיום היא מעסיקה כיום כ-170 עובדים ונמצאת בתהליך גיוס של 100 עובדי פיתוח נוספים שיעבדו ממשרדיה בתל אביב.

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: בינה מלאכותית , חדשות , סמיקונדקטורס , תעשייה ישראלית

פורסם בתגיות: hailo , היילו