ה-SEC אישר את בקשת ברנמילר להירשם בנסד"ק

17 מאי, 2022

החברה מפתחת מערכות אחסון אנרגיה המתבססות על אגירת חום גבוה בסלעים ולקניים מרוסקים. נסחרת כיום בתל אביב לפי שווי של 210 מיליון שקל. הכנסותיה ב-2021 הסתכמו ב-400 אלף דולר

חברת ברנמילר (Brenmiller) דיווחה הבוקר (ג') לבורסה בתל-אביב הרשות לניירות ערך של ארצות הברית (SEC) אישרה את בקשת החברה לרישום מניותיה בנסד"ק, תחת הסימול BNRG. החברה נסחרת כיום לפי שווי שוק של 210 מיליון שקל. הכנסותיה ב-2021 הסתכמו ב-400 אלף דולר.

חברת ברנמילר, שהוקמה ב-2012 על ידי המנכ”ל אבי ברנמילר, פיתחה טכנולוגיית אגירת אנרגיה המתבססת על אגירת חום בטמפרטורות גבוהות בתוך סלעים וולקניים מרוסקים. המערכת ניתנת לטעינה על ידי מספר מקורות אנרגיה, בהם שמש ורוח, גז טבעי, דלק וחום שיורי. אנרגיה זו מומרת לאנרגיית חום, אשר מייצרת זרם קבוע ויציב של קיטור, מים חמים או אוויר חם, שניתן לשחרר לפי דרישה עבור ייצור חשמל או יישומים תעשייתיים.

החברה פיתחה על בסיס הטכנולוגיה הזו מספר מוצרים לשחקנים בתחום תחנות הכוח והתעשייה. כך למשל, תחנות כוח מבוססות גז טבעי משתמשות במערכת האגירה כדי לקלוט עודפי אנרגיה בשעות השפל, כאשר מחירי האנרגיה נמוכים, ולשחרר חזרה את הקיטור לייצור חשמל בשעות השיא כאשר מחירי האנרגיה גבוהים. לחברה מפעל ייצור בדימונה, אשר בו מועסקים מרבית מעובדי החברה בייצור מערכות האגירה.

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: חדשות

פורסם בתגיות: SEC , ברנמילר , נסד"ק