או-מד תספק לברזיל מערכות RF לטיפול באין-אונות

17 מאי, 2022

לדברי מייסד ומנכ"ל או-מד מדיקל, דניאל לישינסקי, שוק היעד הפוטנציאלי בברזיל נאמד ב-3-5 מיליון גברים. "אנו מעריכים שבשנתיים הראשונות יימכרו בברזיל כ-25,000 מערכות בהיקף של כ-16 מיליון דולר"

חברת או-מד (Ohh-Med Medical) הפועלת מתוך הקמפוס של חברת מדימור בטבריה, חתמה הסכם הפצה ראשון מחוץ לגבולות ישראל. ההסכם נחתם עם חברת Levyreitor Medical Products מסאו פאולו, ברזיל, להפצת מערכת Vertica לטיפול בהפרעות אין אונות בקרב גברים. במסגרת ההסכם, Levyreitor התחייבה לנהל את תהליך הרגולציה בברזיל, שהחל לאחרונה וצפוי להימשך כ-18 חודשים. לדברי מייסד ומנכ"ל או-מד מדיקל, דניאל לישינסקי, שוק היעד הפוטנציאלי בברזיל נאמד ב-3-5 מיליון גברים. "אנו מעריכים שבשנתיים הראשונות יימכרו בברזיל כ-25,000 מערכות בהיקף של כ-16 מיליון דולר".

מערכת Vertica מובססת על תופעה מוכרת: חימום מקומי מבוקר באמצעות קרינת RF מעודד את ההיווצרות של סיבי קוגן חדשים. התופעה הזאת משמשת במערכות להעלמת קמטים בפנים הנמצאות בשוק. החברה האתימה את הרעיון לצורך חיזוק ושיקום רקמות הקולגן האחראיות למנגנון הפיזיולוגי של הזקפה. החברה ביצעה ניסוי קליני מוצלח במחלקת הנוירו-אורולוגיה במרכז הרפואי רמב"ם בהובלת פרופ' אילן גרינולד, שבעקבותיו המכשיר אושר לשימוש ושיווק בישראל, באמצעות אתר האינטרנט של החברה.

או-מד מדיקל נמצאת בתהליך מתקדם לקבלת אישור CE לשיווק המכשיר גם באירופה, אשר צפוי להתקבל ב-2022. בימים אלה החברה נערכת לניסוי קליני שני ורחב-היקף בפלורידה שבארצות הברית. להערכתה היא תקבל אישור FDA בארה"ב במהלך 2023. שוק היעד של החברה רחב מאוד: סקרים שבוצעו באנגליה ובצרפת מצאו כי 40%-30% מהגברים סובלים מהפרעות זקפה בדרגה בינונית עד מלאה, כאשר הסיכוי לכך שווה באחוזים לגיל הגבר (55% מהגברים בגיל 55, וכדומה).מדובר במכשיר לטיפול עצמי, לא פולשני, ללא תופעות לוואי ושאינו מצריך מרשם רופא או מעקב רפואי.

למידע נוסף: www.vertica-labs.com

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: חדשות , מכשור רפואי , תעשייה ישראלית

פורסם בתגיות: RF , או-מד , מיכשור רפואי