רייזור לאבס תספק לחברה ביטחונית גלובלית מערכת בדיקה לזיהוי תחמושת פגומה

22 מאי, 2022

המערכת, המותקנת על גבי פס הייצור, מזהה ומסווגת אוטומטית עשרות סוגי פגמים בתחמושת המיוצרת. רייזור תספק ארבע מערכות תמורת 6 מיליון שקל

חברת רייזור לאבס (Razor Labs) דיווחה הבוקר לבורסה בתל-אביב היום כי חתמה עם חברה ביטחונית גלובלית על מזכר הבנות לרכישת מערכת בדיקה מבוססת AI, המבצעת זיהוי וסיווג אוטומטי של פגמים בתחמושת על-גבי פס הייצור.  רייזור לאבס תספק לחברה הביטחונית ארבע מערכות בתמורה לסך כולל של כ-6 מיליון שקל..

מדובר במערכת בדיקה ויזואלית המותקנת על גבי פס הייצור. היא מתבססת על תוכנת הבינה המלאכותית של רייזור לאבס וכוללת תאורה, מצלמה ומחשוב. המערכת מסוגלת לזהות עשרות סוגי פגמים בתחמושת בזמן אמת וכן מסווגת את חומרת הפגם בתחמושת. לאחר סיווג התחמושת, המערכת מבצעת חלוקה אוטומטית באמצעות מכניקה מתוחכמת, וזאת בהתאם לסוג הפגם שזוהה. בעזרת יכולות האיתור והסיווג של המוצר, יהיה ניתן להבחין בדפוס הפגמים ולהסיק מסקנות לגבי תקלות במכונות בפס הייצור שגורמות לפגמים אלה להופיע בשכיחות גבוהה יותר. בחברה מעריכים כי למוצר עשוי להיות פוטנציאל להתאים למגזרי תעשייה שונים בעולם בביצוע בקרת איכות אוטומטית, מהירה ומדויקת.

רייזור לאבס, אשר הוקמה ב-2016 והונפקה בבורסת תל-אביב בתחילת 2021, מפתחת פתרונות בינה מלאכותית מותאמים אישית לבעיות תפעוליות של חברות וארגונים, בייחוד מקרב המגזר התעשייתי. החברה סיימה את 2021 עם הכנסות של 14.1 מיליון שקל, בהשוואה ל-22.2 מיליון שקל ב-2020, ועם הפסד תפעולי של 43.3 מיליון שקל.

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: בינה מלאכותית , חדשות , ייצור וקבלנות משנה , צב"ד , ציוד בדיקה , ראיית מכונה , תעופה וביטחון

פורסם בתגיות: רייזור לאבס