שתי סמנכ"ליות חדשות בארגוס

12 יוני, 2022

חברת הסייבר לרכב מינתה את מיכל פרנקל לסמנכ"לית מוצר ואסטרטגיה ויעל ברי אפרים לסמנכ"לית Delivery & Customer Success

[בתמונה: מיכל פרנקל (מימין) ויעל ברי אפריה (משמאל)]

חברת הסייבר לרכב ארגוס (Argus Cyber ​​Security) הודיעה על שני מינויים חדשים לשדרת הניהול של החברה. מיכל פרנקל מונתה לסמנכ"לית מוצר ואסטרטגיה ויעל ברי אפרים מונתה לסמנכ"לית Delivery & Customer Success.

מיכל פרנקל מביאה עימה מעל 15 שנות ניסיון בניהול מוצר בחברות בתחומים שונים לרבות SaaS, ניהול חולשות, וירטואליזציה ועוד. היא שימשה כסמנכ"לית ב-Liquidity ובעבר כסמנכ"לית ב-CloudShare. למיכל תואר B.Sc במדעי המחשב מהאוניברסיטה העברית ותואר שני במדעי המחשב מאוניברסיטת בר אילן.

ליעל ברי אפרים למעלה מ-15 שנות ניסיון בינלאומי בבניית והובלת מחלקות Delivery. לפני שהצטרפה לארגוס, יעל מילאה מספר תפקידי ניהול בתחומי הטלקומוניקציה, IOT, סייבר סקיוריטי וקריפטו. היא ניהלה את פיתוח התוכנה וה Delivery של מוצרי Cisco Connected-Home, הרחיבה את  הפריסה של תוכנת הנתבים הביתיים עבור מיליוני צרכנים ברחבי העולם. יעל היא בעלת תואר שני במנהל עסקים עם התמחות במימון מהבינתחומי הרצליה ובעלת תואר B.Sc בהנדסת מערכות מידע מאוניברסיטת תל אביב.

חברת ארגוס סייבר סקיוריטי הוקמה בשנת 2013 על-ידי שלושה יוצאי יחידה 8200, ופיתחה אסטרטגיית אבטחה רב-שכבתית המבוססת על סדרת כלים המנטרים את כל משאבי המחשוב והתקשורת ברכב. בחודש נובמבר 2017 היא נמכרה לחברת קונטיננטל הגרמנית בעסקה שהיקפה נאמד בכ-450 מיליון דולר .

לפי ארגוס, פתרונות הסייבר שלה מוטמעים בקווי ייצור המשרתים כ-65 מיליון כלי-רכב מקושרים. בשנה שעברה חתמה ארגוס על שיתוף פעולה אסטרטגי עם מכון התקנים ובדיקות הרכב הגרמני DEKRA, שבמסגרתו תהיה ארגוס אחראית על קביעת תו התקן של DEKRA בתחום אבטחת הסייבר לכלי רכב. לארגוס גם שיתוף פעולה עם יצרניות השבבים NXP, קואלקום ואינפיניאון.

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: אבטחת סייבר , חדשות , מינויים

פורסם בתגיות: ארגוס