KLA חנכה חדר נקי של 2,500 מ"ר במגדל העמק

26 יוני, 2022

ב-2024 מתכוונת החברה להקים קמפוס במגדל העמק שיאפשר להכפיל את פעילותה בישראל. כיום מעסיקה החברה 1,800 עובדים בישראל

[בתמונה: מתוך טקס חניכת החדר הנקי היום במגדל העמק]

חברת ההייטק KLA, המפתחת ומייצרת מערכות בקרה ומדידה לשוק המוליכים-למחצה והמיקרו-אלקטרוניקה, חנכה היום חדר נקי חדש ומתקדם בהיקף של 2,500 מ"ר במפעל החברה במגדל העמק. לפי ההערכה, KLA השקיעה בהתרחבות יותר מ-10 מיליון דולר. ב-Techtime דיווחנו בחודש אוקטובר כי, במסגרת ההיערכות לצמיחה העתידית, מתכננת KLA ישראל להקים ב-2024 קמפוס מרכזי נוסף במגדל העמק, שיאפשר להכפיל את היקף פעילותה בישראל.

נשיא KLA ישראל, אורי תדמור היום, אמר בטקס החניכה, שבו השתתפה גם שרת הכלכלה האלופה אורנה ברביבאי, כי החברה נמצאת בתהליך צמיחה המלווה בהשקעות גדולות בישראל, בכוח האדם ובמתקנים. "כבר היום אנחנו מהווים את אחד המעסיקים הגדולים בצפון. היום, אנו גאים להשיק חדר נקי, מהמתקדמים בעולם, ומתכננים בשנים הבאות, להמשיך ולצמוח באופן דרמטי. אנחנו עובדים יד ביד עם משרד הכלכלה במטרה לעודד השקעות בישראל ולהפוך אותה  ליעד אטרקטיבי עבור חברות זרות שמעוניינות להקים פעילות ייצור ופיתוח בארץ. פעילות זו בענף ההייטק,  מהווה מנוע צמיחה משמעותי למשק ולכלכלת ישראל."

היום, מחזיקה KLA  בשני אתרים בישראל, במגדל העמק וביבנה (המטה של חברת אורבוטק, שנרכשה על ידי KLA ב-2019). בשנתיים האחרונות רשמה החברה גידול משמעותי והיום מונה KLA ישראל כ-1,800 עובדים. השנה גייסה החברה 350 עובדים חדשים ונכון לעכשיו היא מציעה  עוד למעלה מ-200 משרות.  על מנת לעמוד בגידול המשמעותי בכוח האדם הגדילה החברה בתקופה האחרונה את נפח המשרדים שלה ב-1,500 מ"ר ואת שטחי החדרים הנקיים ב-2,500 מ"ר. 

הצמיחה של KLA מתרחשת על רקע ביקושי השיא לשבבים. יצרניות השבבים מגדילות משמעותית את השקעותיהן בהקמת קווי ייצור חדשים, והדבר מתבטא גם בעלייה משמעותית בהיקף הרכש של מכונות וציוד המשמשים בקווי ייצור, ובכלל זה מערכות בדיקה ובקרת תהליכים.

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: חדשות , ייצור וקבלנות משנה , סמיקונדקטורס

פורסם בתגיות: KLA , חדר נקי