אלטק חזרה לספק מעגלים מודפסים ללקוחות

3 יולי, 2022

השריפה שפרצה לפני כשבועיים במפעל הייצור בפתח תקווה פגעה בשלב חיוני בתהליך הייצור. החברה החלה להפעיל קו ייצור אלטרנטיבי, ונכנסה למשא ומתן עם חברת הביטוח על קבלת פיצוי

בתמונה למעלה: קו ייצור מעגלים מודפסים בחברת אלטק בפתח תקווה. צילום: Techtime

יצרנית המעגלים המודפסים אלטק (Eltek) דיווחה בסוף השבוע שהיא חידשה את משלוחי המעגלים המודפסים ללקוחות. הייצור של החברה סבל מעיכובים רבים, בעקבות שריפה שפרצה לפני שבועיים באחד מהחדרים במפעל הייצור של החברה בפתח תקווה. האש כובתה ללא נפגעים, אך נגרם נזק לציוד בחדר. לאחר השריפה החברה דיווחה שהתהליכים המבוצעים בחדר שנפגע הכרחיים להשלמת תהליך הייצור של המעגלים המודפסים. בסוף השבוע החברה הוציאה הודיעה שלפיה היא החלה להשתמש בקו ייצור אלטרנטיבי כדי להשלים את השלב שנפגע, ובמקביל היא עסוקה כעת בתיקון קו הייצור שנפגע.

החברה נמצאת כעת במגעים שוטפים עם הלקוחות כדי לתאם עדיפויות באספקת המעגלים. במקביל, היא החלה במשא ומתן עם חברת הביטוח בנוגע לפיצויים שמגיעים לה בעקבות השריפה. לאחר ההודעה על חידוש האספקות עלתה מניית החברה בנסד"ק בכ-2.4% והיא נסחרת כעת לפי שווי שוק של כ-22.8 מיליון דולר. אלטק נמצאת בשליטת קבוצת ניסטק (Nistec). ברבעון הראשון של 2022 צמחו מכירות החברה בכ-36% והסתכמו בכ-9.8 מיליון דולר, בהשוואה ל-7.2 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד.

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: חדשות , ייצור וקבלנות משנה , תעשייה ישראלית

פורסם בתגיות: PCB , אלטק , מעגלים מודפסים