אס.טי.ג'י אדוונסד זכתה בהזמנה צבאית בהיקף 18.1 מיליון דולר

3 יולי, 2022

פועלת כחברה בת בבעלות STG. תספק תת-מערכות RF ומיקרוגל צבאיות הפועלות עד לתדר של 40GHz. מדובר בהזמנה הגדולה ביותר עד היום שהתקבלה בחברה

בתמונה למעלה: מערכות RF מתוצרת אס.טי.ג'י אדוונסד

חברת אס.טי.ג'י (STG International) מגבעתיים קיבלה הזמנה בהיקף של 18.1 מיליון דולר מלקוח צבאי אשר הזמין ממנה מערכות צבאיות הפועלות בטווח תדרים רחב, כולל תדרי מיקרוגל. מדובר בלקוח שביצע הזמנה ראשונית בהיקף של מיליון דולר עבור מערכת שהוא מפתח ומייצר עבור לקוח שלו. בסוף השבוע נחתם הסכם הזמנה עבור המערכת, ובעקבותיו הוגדלה ההזמנה עבור תת-המערכות של STG ב-17.1 מיליון דולר נוספים.

מדובר במערכות RF שפותחו על-ידי חברה בת של אס.טי.ג'י, אשר יימסרו ללקוח במשך תקופה של כ-3 שנים, עד לסוף 2025. הן פועלות פועלת בטווח רחב של תדרים עד לתדר של 40GHz, ומבוססות על טכנולוגיית מודולים משולבים (Integrated Microwave Assemblies) בה מצויים מרכיבי המיקרוגל והמעגלים האלקטרוניים ביחד בתוך מכלול משותף. החברה אינה מספקת מידע על זהות החברה הבת שזכתה בהזמנה, אולם מהדו"ח השנתי שלה לשנת 2021, ניתן להבין שמדובר בחברת STG Advanced.

מענק רשות החדשנות

חברת אס.טי.ג'י נמצאת בשליטת שלמה בר (72%) ונסחרת בבורסה בתל אביב. בעקבות הדיווח זינקה מנייתה בבורסה בכ-10% וכעת היא נסחרת לפי לפי שווי שוק של כ-119.3 מיליון שקל. החברה עוסקת בעיקר בהפצת רכיבים אלקטרוניים וכן בפיתוח טכנולוגיות באמצעות החברות הבנות STG Advanced ו-Unisor Multisystems. בנוסף, היא מחזיקה בכ-25% ממניות קבלנית הייצור האלקטרוני הישראלית PM – Partner Manufacturing. בשנת 2021 הסתכמו מכירותיה בכ-98.5 מיליון שקל, מתוכם כ-85.8 מיליון שקל בתחום ההפצה וכ-12.7 מיליון שקל לכל הפעילויות בתחומי הפיתוח והייצור. מדובר אם כן בהזמנה הגדולה ביותר שהתקבלה בחברת אס.טי.ג'י אדוונסד.

חברת אס.טי.ג'י אדוונסד הוקמה בשנת 2017 ועוסקת בפיתוח מערכות, תת-מערכות ומודולים בתחום RF ומיקרוגל. בחודש דצמבר 2021 היא זכתה במענק של רשות החדשנות בהיקף של 649 אלף דולר לסיום הפיתוח ולייצור מגברי רדיו, ממירי תדר ומקלטים המיועדים לסייע לכוחות צבאיים בשדה הקרב. חברת יוניסור החלה בסוף 2019 בפיתוח וייצור מודולים דיגיטליים מוקשחים. הפתרונות של שתי החברות הבנות משולבים בתוך מערכות של הלקוחות אשר נמכרים על-ידם ללקוח הסופי.

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: חדשות , תעופה וביטחון , תעשייה ישראלית , תקשורת

פורסם בתגיות: RF , STG