יהוד מרסיאנו מונה למנהל יחידת ייעוץ הסייבר ההגנתי של BDO

26 יולי, 2022

מרסיאנו, בוגר תוכנית הבכירים של ווקסנר באוניברסיטת הרווארד, עבד לפני כן בתפקידים טכנולוגיים בבנק לאומי ובעיריית באר שבע

יהוד מרסיאנו מונה לתפקיד מנהל יחידת ייעוץ הסייבר ההגנתי במרכז הסייבר של פירמת ראיית החשבון והייעוץ BDO. מרסיאנו בעל תואר ראשון בהנדסת תוכנה ותואר שני בהנדסת תעשייה וניהול, והוא בוגר תוכנית הבכירים של ווקסנר באוניברסיטת הרווארד.

למרסיאנו ניסיון עשיר בתחום תשתית סייבר בארגונים פיננסיים ומוניציפליים. בין היתר, הוא שימש מנהל Application Security בבנק לאומי, ובמסגרת התפקיד היה אחראי על הובלה של פיתוח מאובטח מול אגף הפיתוח בבנק וספקי פיתוח חיצוניים, הטמעה של ארכיטקטורה מאובטחת לווי סקרי סיכונים בכלל הפלטפורמות בבנק, ואחריות על ביצוע מבדקי חדירות וסקרי קוד מקצה לקצה. בתפקידו האחרון שימש מנהל אגף החדשנות ומערכות המידע בעיריית באר שבע, ובמסגרת התפקיד הקים תשתיות מחשוב מתקדמות, הוביל תהליך של טרנספורמציה דיגיטלית מקצה לקצה בארגון. נושא החדשנות היה עוגן חשוב בתפקידו והוא עבד בצמוד לראש העיר ליישום יוזמות ומנופים לעיר בתחום זה.

אופיר זילביגר, שותף, מוביל פעילות הסייבר הגלובלית ברשת BDO ומנהל מרכז הגנת הסייבר של BDO ישראל, אמר כי "מרכז הגנת הסייבר של BDO פועל באינטנסיביות לסייע לארגונים בהתמודדות עם אתגרי הסייבר שלהם. ההצטרפות של מנהל בכיר כמו יהוד מרסיאנו, ליחידת הגנת הסייבר של BDO תקדם שיח אסטרטגי, משמעותי ומקצועי עם לקוחות המרכז בארץ ובעולם, ואין לי ספק שהניסיון הרב והמקצועיות הייחודית שלו יתרמו רבות לנו ולארגונים הרבים שלהם אנו מייעצים".

SECOZ, מרכז הגנת הסייבר של BDO, הוקם בשנת 2002 והוא מספק שירותים למגוון רחב של מגזרים, בהם פיננסים, תעשייה, ממשלה, הייטק, תשתיות, סטרטאפים ובריאות. צוות SECOZ מספקת מענה טכנולוגי מתקדם השזור בתהליך העסקי והאסטרטגי באופן מלא.

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: אבטחת סייבר , מינויים

פורסם בתגיות: BDO