הכנסות סיליקום צמחו ב-13% ל-34.2 מיליון דולר

28 יולי, 2022

הרווח הנקי ברבעון השני הסתכם ב-4.5 מיליון דולר. החברה צופה המשך גידול ברבעון הבא, אך מציינת כי המחסור ברכיבים מקשה עליה לממש את מלוא הפוטנציאל של צבר ההזמנות הגבוה

חברת סיליקום (Sillicom) דיווחה היום (ה') על הכנסות של 34.2 מיליון דולר, גידול של 13% בהשוואה לרבעון המקביל ב-2021. הרווח הנקי (במונחי GAAP) הסתכם ב-4.5 מיליון דולר, גידול שנתי של 122%. בסך הכול הכנסותיה של החברה במחצית הראשונה של השנה הסתכמו ב-66.2 מיליון דולר, גידול שנתי של 12%, והרווח הנקי עמד על 6.7 מיליון דולר.

ברבעון הבא צופה סיליקום הכנסות של 38-40 מיליון דולר. צבר ההזמנות של סיליקום נמצא ברמת שיא, אבל בחברה מבהירים כי היכולת שלה לממש את ההזמנות תלויה בזמינות הרכיבים. בסיליקום מעריכים כי המחסור ברכיבים יימשך גם ב-2023.

סיליקום מפתחת ומייצרת כרטיסי האצה ותקשורת לרשתות תקשורת. החברה נהנית ממגמה בעולם הטלקום שקיבלה את הכינוי “פיצול והפרדה” של רשתות התקשורת (Decoupling and Disaggregation). מדובר בהפרדה גוברת בין מרכיבי החומרה ומרכיבי התוכנה בתשתיות התקשורת, החל מרמת הרשתות המקומיות והאזוריות, עבור לתקשורת בין שרתים במרכזי נתונים וכלה בתשתיות טלקום קוויות ואלחוטיות (סלולריות).

מנכ"ל החברה הוא לירון אייזמנן, שמונה לתפקידו בחודש מאי והחליף את המנכ"ל המיתולוגי של החברה, שייקה אורבך, ששימש בתפקיד מאז 2001.

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: דוחות רווח , חדשות , סמיקונדקטורס

פורסם בתגיות: סיליקום