יוסי שושני מונה למנכ"ל מארוול ישראל

8 אוגוסט, 2022

מחליף את גיא אזרד שניהל את מארוול ישראל בחמש השנים האחרונות. במקביל, שושני ימשיך להוביל קבוצת פיתוח מוצר בחטיבת המתגים. מארוול מעסיקה כ-600 מהנדסים במרכזי הפיתוח בפתח תקווה וביוקנעם

חברת מארוול (Marvell) הודיעה על מינויו של יוסי שושני למנהל פעילות החברה בישראל, במקומו של גיא אזרד שניהל את מארוול ישראל בחמש השנים האחרונות. במסגרת התפקיד, שושני יהיה אחראי על שני מרכזי הפיתוח של החברה בישראל (פתח תקווה ויוקנעם), שבהם מועסקים כ-600 עובדים. בנוסף, הוא ימשיך לכהן כסגן נשיא להנדסה במארוול ולהוביל קבוצת פיתוח מוצר בחטיבת המתגים. שושני (48), הצטרף למארוול לפני כ-5 שנים. לפני תפקידו הנוכחי כסגן נשיא להנדסה, כיהן בתפקיד דירקטור בכיר להנדסה בחטיבת המתגים במארוול, האחראית למוצרי התוכנה והחומרה של החטיבה.

לפני הצטרפותו למארוול עבד באינטל כמנהל פרויקטי הנדסה ובתפקידי פיתוח וניהול VLSI, וכן בחברת נאומג'יק בתפקיד פיתוח VLSI. שושני אמר שמרכז הפיתוח הישראלי מהווה מרכיב מרכזי בהצלחת מארוול, "בעיקר בזכות קבוצות הפיתוח שלנו שנמצאות בחזית הטכנולוגיה בתחום המתגים, מעבדי התקשורת והאחסון לשוקי Data center, Enterprise ו-Carrier". גיא אזרד אמר שלאחר 19 שנים בחברה, החליט שהגיע הזמן לצאת לדרך חדשה. יש לי ביטחון מלא בצוות המצוין של מרכז הפיתוח בישראל. בשנים האחרונות הצלחנו להצמיח את פעילותה של מארוול בצורה יוצאת מן הכלל, אשר באה לידי ביטוי גם בתוצאות העסקיות".

מארוול ישראל היא בין חברות השבבים ללא מפעל (Fabless) מהגדולות בארץ. המרכז הישראלי מוביל את פיתוח השבבים בתחומי ליבה של החברה העולמית, כמו רשתות (Networking), מיתוג (Switching) במרכזי נתונים וענן, ופיתוח מערכות מוכללות (SoC) למגוון יישומים. בסוף 2021 הכריזה מארוול ישראל על השלמת הפיתוח של מעבד ה-DPU החדש של החברה, OCTEON 10, ומתגי PRESTERA עבור תחנות בסיס של רשתות הדור החמישי (G5). הרכיבים החדשים מכניסים את מרכז הפיתוח הישראלי לעולם ה-5 ננומטר (ייצור בחברת TSMC הטאיוואנית).

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: אנשים , חדשות , מינויים

פורסם בתגיות: אנשים , מארוול , מרכזי פיתוח