מנכ"ל גילת, צפדיה: "2022 מסתמנת כשנה של התאוששות חזקה"

10 אוגוסט, 2022

רשמה הכנסות של 55.5 מיליון דולר ברבעון 2 ושיפור ניכר ברווחיות. החברה מדווחת על התקדמות משמעותית בתוכנית צבאית גדולה, וכי בקרוב תצא להפלגה ספינת הקרוז הראשונה עם קישוריות לוויינית המתבססת על הטכנולוגיה שלה

חברת גילת רשתות לוויין (Gilat Satellite Networks) סיימה את הרבעון השני של 2022 עם הכנסות של 55.5 מיליון דולר, גידול קל של 1.2% בהשוואה לרבעון השני של 2021. הרווחיות התפעולית השתפרה משמעותית ל-2.4 מיליון דולר, בהשוואה ל-0.1 מיליון דולר ברבעון המקביל. בסך הכול, על בסיס צבר ההזמנות, החברה צופה המשך שיפור בהכנסות וברווחיות במחצית השנייה של השנה. ב-2022 כולה צופה גילת הכנסות של 245-265 מיליון דולר, המשקפים גידול של 23%-14% בהשוואה ל-2021.

גילת, המספקת פתרונות תמסורת לתקשורת לוויינית, מדווחת על מומנטום חיובי בכל מנועי הצמיחה שלה: קישוריות במטוסים ובספינות (IFC), תמסורת לרשתות סלולאריות וקישוריות לוויינית בתנועה למגזר הצבאי. החברה מדווחת כי הידקה ברבעון האחרון את שיתופי הפעולה שלה עם מפעילות הלוויין המובילות בעולם, כדוגמת SES, אינמרסאט ואינטלסאט, וכי קיבלה ברבעון האחרון הזמנות חדשות בהיקף של 20 מיליון דולר לפלטפורמת התמסורת החדשה שלה, SkyEdge IV, עבור רשתות תקשורת לוויניות המשלבות לוויינים מהירים (VHTS) ולוויינים בגבהים נמוכים יותר (NGSO).

בתחום הקישוריות למטוסים וספינות קרוז, גילת מדווחת כי במסגרת שיתוף הפעולה שלה עם SES, ברבעון הקרוב תושק ספינת התענוגות הראשונה שתהיה מצוידת בקישוריות לוויינית, באמצעות המסופים של גילת. בשלב ראשון הקישוריות תתבסס על לווייני GEO (לוויינים במסלול גבוה), ובשנה הבאה הקישוריות תשלב גם לוויינים במסלול בינוני (MEO), שאמורים לספק, בשל גובהם הנמוך יותר, קישוריות מהירה יותר.

בתחום הצבאי, אחד ממנועי הצמיחה האסטרטגיים של החברה בשנים האחרונות, גילה מנכ"ל החברה, עדי צפדיה, בשיחת הוועידה לאחר פרסום הדו"ח הרבעוני כי החברה נמצאת בשלבים מתקדמים במכרז עבור תוכנית צבאית גדולה מאוד, וכן כי החברה מפתחת פתרונות קישוריות גם עבור כלירכב צבאיים בלתי מאויישים. צפדיה סיכם: "אנחנו עומדים בציפיות שלנו עבור שנת 2022, אשר מסתמנת כשנת התאוששות חזקה עבור החברה".

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: דוחות רווח , דור חמישי , חדשות , תקשורת אלחוטית

פורסם בתגיות: גילת