נקסט ויז'ן סיפקה לאלביט 1,200 מצלמות רחפנים

11 אוגוסט, 2022

היקף העיסקה: 8.5 מיליון דולר. החברה מרעננה דיווחה על עלייה של 74% במכירות ברבעון השני 2022, וצופה להגיע ליעד מכירות של 25.5-30 מיליון דולר בשנת 2022 כולה

חברת נקסט ויז’ן (Next Vision), המפתחת מצלמות מיוצבות לרחפנים וכטב”מים, השלימה במהלך הרבעון האחרון את ההזמנה עבור פרוייקט הרחפנים הגדול של חברת אלביט, וסיפקה לה 1,200 מצלמות מיוצבות בהיקף כולל של 8.5 מיליון דולר. ברבעון השני של 2022 צמחו מכירות החברה ב-74% ביחס לרבעון המקביל אשתקד, והסתכמו בכ-6.5 מיליון דולר. החברה פירסמה תחזית מכירות של 25.5-30 מיליון דולר לשנת 2022 – בהשוואה למכירות בהיקף של 15 מיליון דולר בשנת 2021. נקסט ויז'ן מרעננה היא מהחברות שמוצריהן זוכים לביקושים גבוהים בעקבות לקחי המלחמה באוקראינה, שבה לרחפני צילום יש תפקיד מרכזי בשדה הקרב.

"האירועים הביטחוניים במקומות שונים בעולם מייצרים עניין גובר בפתרונות צילום על גבי רחפנים וכלי-טיס לא מאוישים", אמר יו"ר ומייסד החברה, חן גולן. "אנחנו מצפים להגדלת היקפי הרכש וההצטיידות של ממשלות וגופים ביטחוניים". החברה נסחרת בבורסה בתל אביב לפי שווי שוק של 736 מיליון שקל. החברה סיימה לאחרונה את שלבי הפיתוח וההבאה לייצור של מצלמה חדשה, אשר כוללת גלאי מקורר ושוקלת 1.8 ק"ג, שהיא תתחיל לספק ללקוחות במהלך הרבעון הנוכחי (רבעון שלישי).

חברת נקסט ויז’ן הוקמה בשנת 2009 על-ידי חן גולן, בוריס קיפניס והמנכ”ל מיכאל גרוסמן, ועוסקת בפיתוח וייצור מצלמות יום ולילה (אור נראה וצילום תרמי) מיוצבות באמצעות גימבל. המצלמות מורכבות במפעל של החברה. הן מיועדות לשימוש בכלי רכב קרקעיים ואוויריים, דוגמת מל”טים קטנים וזעירים, רחפנים וכדומה. החברה פיתחה טכנולוגיית ייצוב מוגנת בפטנט המבוססת על ייצוב מכני וייצוב אלקטרוני הפועלים בו-זמנית, המאפשרים ייצוב מצלמה בזמן אמת ותיקון עיוותים הנובעים מצילום התנועה. לחברה כ-200 לקוחותבעולם, בהן החברות הישראליות תעשייה האווירית, אלביט, אירונאוטיקס ו-UVision.

 

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: אלקטרואופטיקה , חדשות , רחפנים , תעופה וביטחון , תעשייה ישראלית

פורסם בתגיות: אלביט , מצלמות , נקסט ויז'ן , רחפנים