ABB השיקה בישראל קורס ראשון של בקרים מתוכנתים

18 אוגוסט, 2022

מדובר בקורס בן 6 מפגשים המעניק ניסיון בשילוב מספר מערכות ואת הידע הדרוש לבצע פרוייקטים רלוונטיים למפעלים הפועלים במתכונת Industruy 4.0 IoT

חברת ABB ישראל השיקה השבוע את המחזור הראשון של קורס בקרים מתוכנתים PLC – Programmable Logic Controller במעבדת ABB במכללה הטכנולוגית רופין. הקורס מועבר על-ידי מהנדסי הבקרה של ABB, חיים הובר ורז נתיב, ועסק בתכנות מונחה עצמים בשפה עלית (ST), שילוב תקשורת, HMI והינע. משתתפי הקורס הם אינטגרטורים, מהנדסים ואנשי בקרה שעברו תהליך מיון הכולל מבחן ידע. מדובר בקורס בן 6 מפגשים המעניק ניסיון בשילוב של מספר מערכות ואת הידע הדרוש לבצע פרוייקטים רלוונטיים למפעלים הפועלים במתכונת Industruy 4.0 IoT.

מנהל חטיבת האוטומציה של ABB ישראל, רפאל אורן, אמר שהחברה מתכננת להעביר קורסים נוספים במתכונת הזאת. חברת ABB היא תאגיד תעשייתי שוודי-שווייצרי המעסיק כ-117 אלף עובדים ועוסק בתחום פתרונות חשמל תעשייתיים. הוא מספק מערכות שליטה ובקרה חשמליות, רובוטים תעשיתיים, מנועים חשמליים, מערכות חשמל תעשייתיות, עמדות טעינה למכוניות חשמליות, מערכות טעינה חשמלית לציוד כבד, תשתיות לבתים חכמים, מערכות אגירת אנרגיה, פתרונות להפצת חשמל, טורבינות רוח ועוד. בשנת 2021 הסתכמו מכירות ABB בכ-29 מיליארד דולר.

בחודש דצמבר 2021 נחתם הסכם לשיתוף פעולה אסטרטגי עם חברת ג’נסל (Gencell) הישראלית, שבמסגרתו תשולב הטכנולוגיה של ג’נסל להפקת חשמל מתאי דלק של מימן ואמוניה נקייה, במערכות של ABB. בשלב הראשון של שיתוף הפעולה, שתי החברות שילבו הטכנולוגיה של ג’נסל במערכת אל-פסק (UPS) של ABB אשר הותקנה באחד מבתי החולים בישראל.

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: אנרגיה וסביבה , בקרה וציוד תעשייתי , חדשות

פורסם בתגיות: ABB , PLC