יצרנית רכב מאסיה בחרה ב-LiDAR של אינוויז

8 ספטמבר, 2022

אינוויז תספק ליצרנית את הדור השני של חיישן הליידאר שלה, InnovizTwo, אשר מאפשר לספק יישומי נהיגה אוטונומית ברמה 3. החוזה יתחיל להניב הכנסות ב-2024

בתמונה למעלה: חיישן InnovizTwo של חברת אינוויז

חברת אינוויז (Innoviz) דיווחה היום (ה') כי אחת מיצרניות הרכב המובילות באסיה בחרה בה להיות ספקית חיישני ה-LiDAR הישירה עבור מכוניות נוסעים. במסגרת החוזה שאמור להתחיל להניב הכנסות ב-2024, תספק אינוויז ליצרנית הרכב את הדור השני של חיישן הליידאר שלה, InnovizTwo, אשר להערכת החברה יכשיר את כלי-הרכב ליישומי נהיגה אוטונומית ברמה 3. זו יצרנית הרכב השלישית שבוחרת את הלידאר של אינוויז להטמעה בדגמים מסחריים, ביחד עם BMW ופולקסווגן.

חברת אינוויז פיתחה LiDAR מצב מוצק (Solid State) עבור תעשיית הרכב. הפתרון של החברה מבוסס על שימוש ברכיב MEMS הכולל מראה אשר יכולה לנוע בשני צירים, ועל-ידי כך לבצע סריקת לייזר ללא חלקים נעים. חיישן הדור השני, שמתבסס על מקור לייזר יחיד, מציג ביצועים משופרים ב-70% בהשוואה לדור הראשון, והוא זול ב-30%. אינוויז זכתה בזכיית התכנון הזו במעמד של ספקית מערכות Tier-1, כלומר כספקית של פתרון שלם.

עבודה במתכונת של Tier-1 היא מרכיב משמעותי באסטרטגיית החברה, מאחר שהיא מאפשרת לאינוויז לעבוד ישירות מול יצרניות הרכב (OEM), לספק פתרונות שלמים ולמקסם את שולי הרווח. כדי לקבל מעמד של Tier-1, אינוויז נדרשה להציג יכולות בכל הנוגע לניהול קווי ייצור המוניים, עמידה בתקני איכות של תעשיית הרכב ויכולת לבצע אימות של החומרה ושל תוכנות ראיית המכונה.

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: Automotive , אלקטרואופטיקה , חדשות

פורסם בתגיות: אינוויז