ספידווליו במזכר הבנות לרכישת השליטה בחברת סייבר ישראלית

29 ספטמבר, 2022

ספידווליו, המספקת שירותי פיתוח בעולמות הענן, תרכוש ב-13 מיליון שקל 51% מהמניות בחברת סייבר שעוסקת בתחומי התגובה הראשונה ומבדקי חדירות. "נדבך הכרחי בהגנה על כל חברה"

חברת ספידווליו, שהיא חברת-האם של בית התוכנה קודווליו (CodeValue), חתמה על מזכר הבנות לא מחייב לרכישת השליטה בחברת סייבר ישראלית המספקת פתרונות בתחומי התגובה לארועי סייבר ובדיקות חדירה. שמה של חברת הסייבר נותר חסוי בשלב זה, אך מספידווליו נמסר כי המטה המרכזי שלה ממוקם במרכז תל אביב והיא מעסיקה כ-25 עובדים, וכי יש לה לקוחות משמעותיים בישראל ובעולם עם מספר לקוחות מה-Fortune 500. לאחר השלמת העסקה, כל עובדי החברה הנרכשת יהפכו להיות חלק מספידווליו.

לפי מזכר ההבנות,  ספידווליו תרכוש בשלב ראשון כ-51% ממניות חברת הסייבר ממייסד החברה, שהינו בעל המניות היחיד, תמורת סכום של כ-13 מיליון ש"ח במזומן, ותקבל אופציה לרכישת יתרת המניות במועד עתידי. להערכת ספידווליו, הרכישה תושלם עד סוף השנה. .

עוד לפי מזכר ההבנות תשקיע ספידווליו סכום של 1 מיליון ש"ח בחברה נוספת בבעלות המייסד חברת הסייבר, אשר תחזיק במוצר לבדיקת חדירות מבוססת תוכנה, חברה זו אף תעניק לחברת הסייבר בלעדיות להפצת המוצר בישראל. מדובר במוצר המתמחה במיפוי וניהול משטחי התקיפה של אפליקציות SaaS, ועל ידי כך מגדיר את רמת ההגנה הנדרשת תוך ליווי תהליכי פיתוח מאובטחים. בספידווליו הסבירו כי המוצר וכן אנשי המפתח בחברה מחזיקים מומחיות בעולם ה-AppSec ועל כן החיבור עם עולם התוכנה של שאר החברות בקבוצה טבעי.

"תחומי המעבר לענן והטרנספורמציה הדיגיטלית נמצאים בתנופה אדירה בשנים האחרונות. המעבר לענן מספק לארגון תועלות עצומות בכל ההיבטים התפעוליים והעסקיים, אך גם מייצר סיכוני אבטחת סייבר שיש לתת להם מענה. בתקופה הנוכחית, אנחנו שומעים חדשות לבקרים על ארגונים וחברות שנופלים קורבן למתקפות סייבר וכופרה. מתקפות אלה עלולות להסב לארגון נזק כספי ותדמיתי עצום, לשבש את הרציפות העסקית ולהוביל לזליגה של מידע רב ערך שברשות הארגון," אמרה מנכ"לית ספידווליו, טלי שם טוב.

שם טוב הוסיפה: "ביצוע בדיקות חדירה ושילובם בתהליכי הפיתוח של אפליקציות SaaS, נועדו לאמוד את מידת החשיפה של מערכות המידע תוך שילוב בדיקות בנקודת מבט של תוקף, וביסוס יכולת להגיב במהירות לאירוע סייבר על מנת למזער את הסיכון לארגון, הם שני נדבכים הכרחיים כיום עבור כל ארגון וחברה, ובכך מתמחה החברה שעימה חתמנו על מזכר הבנות. מדובר בסל שירותים משלים וטבעי לליבת הפעילות שלנו שיאפשר לנו לספק לחברות וארגונים פיתרון מקצה-לקצה, מפיתוח ונדידה לענן ועד אבטחת מידע".

ספידווליו פועלת בתחומי הדיגיטל והענן, שהינם התחומים הצומחים והחמים ביותר של עולם ה-IT. מאז הקמתה בתחילת 2020 מיישמת החברה את אסטרטגיית הצמיחה שלה והשלימה שתי רכישות של חברות IT, CodeValue ו-Welldone Software, הפועלות בתחומי הפיתוח, הענן והדיגיטל. מעבר לתהליכי רכישת חברת הסייבר, ספידווליו נמצאת כיום בתהליכי רכישה של עוד שתי חברות פיתוח במזרח אירופה, כחלק מהרחבת זרוע-החוץ (off-shore) של החברה.

לקבוצה כ-200 אנשי פיתוח תכנה וארכיטקטורה, UX/UI ומפתחי DEVOPS המספקים שירותי טכנולוגיות מידע נרחבים למאות לקוחות בישראל, הפועלים בתחומים שונים, כגון היי-טק, בנקאות ופיננסיים, ביטחון ועוד.

 

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: אבטחת סייבר , חדשות , מיזוגים ורכישות

פורסם בתגיות: CodeValue , ספידווליו