סמינר קיסייט לתקשורת מהירה במרכזי נתונים, יתקיים ב-7 בנובמבר

26 אוקטובר, 2022

הארוע ייערך באיצטדיון סמי עופר בחיפה. בכירים מהחברה העולמית יציגו מגמות, טכנולוגיות ופתרונות בדיקה ומדידה של תקשורת דיגיטלית ואופטית מהירה במרכזי נתונים

חברת קיסייט ישראל (Keysight Technologies) תקיים סמינר מיוחד בנושא טכנולוגיות תקשורת דיגיטליות מהירות עבור התשתיות של מרכזי נתונים (High Speed Digital Technologies for data center infrastructure). הארוע יתקיים ביום ב', ה-7 בנובמבר 2022 באצטדיון סמי עופר בחיפה, ויימשך יום שלם. למשתתפים תינתן חנייה חינם במקום הארוע.

הרצאת הפתיחיה של הסמינר תינתן על-ידי ד"ר יואכים פירלינג, סמנכ"ל תחום רשתות ומרכזי נתונים, אשר יסקור את המגמות המרכזיות בתחום מרכזי הנתונים. ג'ון קלווין, אשר אחראי על תחום התכנון האסטרטגי של קבוצת רשתות ה-IP הקוויות, יעניק סקירה של המצב בשוק בתחומי תקשורת InfiniBand, המגמות בהגדרת תקן IEEE P802.3ck לתקשורת בקצבי 200GGbps-800Gbps, ממשקי תקן CEI-5 של OIF, בדיקות חשמליות בערוצים מהירים (מעבר ל-100GGbps) ועוד.

מנהל תחום הצב"ד לרשתות אופטיות בקיסייט, הדריאן לוצ'ט, יציג את הדרכים להתמודד עם אתגרי הבדיקה והאימות של ערוצים אופטיים סופר-מהירים (800Gbps-1.6Tbps) ותפישות חדשות לשיפור אמינות התקשורת האופטית (Forward Error Correction). בסמינר גם יועברו הרצאות של מהנדסי תמיכה בכירים בקיסייט ישראל, שימי שמעון ודב ינקו. בסיום יתקיים מפגש שאלות ותשובות עם כל הדוברים.

ההשתתפות בסמינר היא לא תשלום, אולם כרוכה בהרשמה מראש. חנייה חינם במקום.

למידע ורישום: High Speed Digital Technologies for Data Centers

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: events , חדשות , צב"ד , ציוד בדיקה

פורסם בתגיות: סמינר , קיסייט