ארנון זילברמן מונה לסמנכ"ל מערכות מידע ותפעול בסלברייט

4 דצמבר, 2022

מילא תפקידים בכירים בגילת, קורנית, אריקסון וריטליקס. הכנסות סלברייט ברבעון השלישי צמחו ב-9% ל-71.7 מיליון דולר, והחברה השיקה גרסה חדשה לפלטפורמת איסוף וניתוח המודיעין לגופי אכיפת חוק

חברת סלברייט (Cellebrite) הודיעה היום (א') על מינויו של ארנון זילברמן לסמנכ"ל בכיר למערכות מידע ותפעול (EVP IS&O) בחברה. במסגרת תפקידו, ארנון יהיה אחראי על כל פעילות הטכנולוגיות הפנימיות, התפעול והשירותים בחברה. הוא ינהל את מחלקות מערכות המידע, ה-IT, התפעול, והאבטחה.

ארנון הוא בעל ניסיור של 23 שנה בחברות טכנולוגיה גלובליות, שבהן מילא תפקידי ניהול בכירים הן כסמנכ"ל מערכות מידע (CIO) והן בתחום התפעול וה-IT. לפני שהצטרף לסלברייט, שימש ארנון כמנמ"ר (CIO) של חברת Kornit Digital. לפני כן, עבד כמנמ"ר (CIO) של "גילת רשתות לווין" הגלובלית, כמנמ"ר בחברת Retalix/NCR ובמגוון משרות ניהול ב-IT ותפעול בחברת אריקסון.

הכנסותיה של סלברייט ברבעון השלישי הסתכמו ב-71.7 מליון דולר, גידול של 9% לעומת הרבעון המקביל ב-2021. הרווח הנקי (GAAP) הסתכם ב-25.1 מיליון דולר. הפתרונות של סלברייט משמשים אלפי סוכנויות אכיפת חוק מובילות ביותר מ-150 מדינות ברחבי העולם, ממשלות, תאגידים וארגונים. ברבעון האחרון השיקה החברהאת הדור הבא של מוצר Cellebrite Guardian, המספק יכולות קריטיות לגופי אכיפת החוק בטיפול בראיות דיגיטליות באופן אתי, כולל אחסון, ניהול ושיתוף ראיות, עם יכולת בחינה של ראיות דיגיטליות המתבצעת במהירות. 

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: אבטחת סייבר , מינויים

פורסם בתגיות: סלברייט