דני סלסקי מונה למנכ"ל אירונאוטיקס

28 דצמבר, 2022

סלסקי ניהל בחמש השנים האחרונות את יצרנית חיישני האינפרא-אדום SCD של אלביט ורפאל. מחליף את משה אלעזר. אירונאוטיקס הכפילה בשלוש השנים האחרונות את מכירותיה ושילשה את צבר ההזמנות

חברת אירונאוטיקס (Aeronautics) הודיעה היום (ד') כי דירקטוריון החברה החליט למנות את דני סלסקי לתפקיד מנכ"ל הקבוצה, וזאת כמספר שבועות לאחר שהמנכ"ל הקודם, משה אלעזר, הודיע על סיום תפקידו לאחר כהונה בת שלוש שנים. אלעזר מונה בינתיים לתפקיד מנכ"ל של חברה בטחונית אחרת, חברת פלסאן.

סלסקי שימש בחמש השנים האחרונות כמנכ"ל קבוצת SCD המפתחת ומייצרת חיישני אינפרה אדום לשווקים ביטחוניים ואזרחיים, ונמצאת בבעלות משותפת של רפאל ואלביט. תחת ניהולו של סלסקי הגיעה SCD למחזור מכירות שנתי של כ-200 מיליון דולר. קודם לכן שימש סלסקי בתפקידי ניהול בכירים באלביט כסמנכ"ל בכיר ומנהל חטיבת המערכות האלקטרואופטיות המוטסות של החברה.

אירונאוטיקס, שהיתה בעבר חברה ציבורית עד לריכשתה ב-2019 על ידי רפאל ואביחי סטולרו, חשפה היום כי במהלך שלוש השנים האחרונות, תחת ניהולו של אלעזר, הכפילה החברה את מכירותיה ושילשה את צבר ההזמנות.

הפעילות העיקרית של אירונאוטיקס, שנוסדה ב-1997, היא בתחום המל”טים הטקטיים, שבו היא פיתחה מספר קטגוריות שונות של פלטפורמות. כקבוצה, אירונאוטיקס מחזיקה בבעלות מלאה או חלקית במספר חברות קטנות יותר, ובהן Commtact המפתחת מערכות תקשורת ליישומים צבאיים, חברת זנזוטרה (Zanzottera) המפתחת מנועים למל”טים, וחברת CP Technologies. לפני מספר חודשים מכרה את חלקה ביצרנית בלוני התצפית RT LTA.

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: חדשות , מינויים , תעופה וביטחון

פורסם בתגיות: אירונאוטיקס , דני סלסקי