משה שמעון התמנה לסמנכ״ל שיווק ומוצר של RAD

15 ינואר, 2023

מגיע מחברת אמדוקס שבה הוביל בארבע השנים האחרונות את תוכניות Open Network OSS ו-NFV orchestration. מחליף את אילן טבת שמילא את התפקיד מאז 2017

בתמונה למעלה: משה שמעון. צילום: דוד גארב

חברת רד (RAD Communications) מתל אביב הודיעה על מינויו של משה שמעון (50) לתפקיד סמנכ״ל שיווק ומוצר, במקומו של אילן טבת שנכנס לתפקיד בשנת 2017לשמעון יש 20 שנות ניסיון בתעשיית הטלקום ורשתות התקשורת. הוא הגיע ל– RAD מחברת אמדוקס, שבה ניהל במשך ארבע השנים האחרונות את תחום פתרונות Open Network OSS ו-NFV orchestration. לפני-כן שימש כסגן נשיא לניהול מוצרי IP/MPLS וה-DWDM בחברת ECI Telecom (כיום Ribbon Communications).

לשמעון תואר בהנדסת מחשבים ותקשורת מאוניברסיטת בן גוריון ותואר MBA מאוניברסיטת חיפה. נשיא ומנכ״ל RAD, אודי קשקש, אמר ששמעון מביא עימו נסיון בהובלת תוכניות מוצר אסטרטגיות, "המבטיח ש-RAD תמשיך להוביל את השוק. החברה מתכוונת להמשיך בצמיחה חזקה , ככל שמתקדם המעבר לתשתיות 5G״. חברת רד מספקת פתרונות גישה לספקיות שירותי תקשורת ומעסיקה כ-980 עובדים. החברה הוקמה בשנת 1981 על-ידי האחים יהודה וזוהר זיסאפל, ושימשה כעוגן שממנו יצאו חברות נוספות אשר מהוות כיום את קבוצת רד, ששווייה הכולל נאמד (על-ידי רד) בכ-1.6 מיליארד דולר.

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: אנשים , חדשות , תעשייה ישראלית , תקשורת

פורסם בתגיות: RAD , רד