הסכם חדש לאינוויז עם ג'נרל לייזר האוסטרית

22 פברואר, 2023

הסכם ההפצה יתמקד בשווקים שאינם רכב, כמו תעשייה, בנייה, חקלאות, רובוטיקה ועוד. שוק זה צפוי לצמחו להיקף ש 2 מיליארד דולר עד 2029

חברת אינוויז (Innoviz) דיווחה היום על הסכם הפצה ראשון באירופה, עם יצרנית הלייזרים האוסטרית General Laser. במסגרת ההסכם, ג'נרל לייזר תפיץ את פתרונות ה-LiDAR של אינוויז באמצעות רשת של יותר מ-70 משווקים וקשרים ישירים עם לקוחות ברחבי אירופה.

מטרתו של הסכם ההפצה היא הרחבת האימוץ בלידאר של אינוויז מעבר לשוק הרכב, כאשר החברה האוסטרית תתמקד בשווקים כדוגמת תעשייה, בנייה, חקלאות, רובוטיקה ניידת, מל"טים, מעקבים ועוד. באינוויז מעריכים כי ההסכם יניב הכנסות כבר בטווח הקרוב.

ג'נרל לייזר, שהוקמה ב-1999, מפתחת לייזרים, הנדסת תאורה, אבות טיפוס, בקרות, אלקטרוניקה ואוויוניקה, מקלטי RTK GNSS ו-LiDAR. שוק ה-LiDAR האירופי שאינו לרכב צפוי לצמוח בקצב צמיחה שנתי של כ-25% במהלך שש השנים הבאות, ויגיע לכמעט 2 מיליארד דולר עד 2029. Innoviz בנתה מערכת של יותר מ-30 שותפים ומפיצים ברחבי צפון אמריקה, אסיה-פסיפיק, אירופה, המזרח התיכון ואפריקה.

צבר הזמנות של 6.9 מיליארד דולר

חברת אינוויז פיתחה LiDAR מצב מוצק (Solid State) עבור תעשיית הרכב. הפתרון של החברה מבוסס על שימוש ברכיב MEMS הכולל מראה אשר יכולה לנוע בשני צירים, ועל-ידי כך לבצע סריקת לייזר ללא חלקים נעים.

בחודש דצמבר 2022 החברה דיווחה שיצרנית רכב גדולה מאסיה בחרה בחיישן הדור השני שלה, InnovizTwo. החוזה אמור להתחיל להניב הכנסות ב-2024. זו יצרנית הרכב השלישית שבוחרת באינוויז להטמעה בדגמים מסחריים, ביחד עם BMW ופולקסווגן. בעקבות הזכייה, העלתה אינוויז את תחזית המכירות המצטברת שלה להיקף של 6.9 מיליארד דולר. כעת החברה ממתינה להחלטת שלוש יצרניות אשר צפויות לבחור בששת החודשים הקרובים את החיישן עבור דגמי רכב עתידיים.

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: Automotive , חדשות

פורסם בתגיות: General Laser , אינוויז , לידאר