אינוויז חנכה משרדים חדשים במינכן

27 פברואר, 2023

המשרד כולל גם מעבדה משוכללת ומוסך לרכבי ניסוי. לחברה הסכמים רחבי היקף עם BMW ופולקסוואגן. המנכ"ל כילף: "יש מערכת חדשנות משגשגת במינכן"

יצרנית ה-LiDAR הישראלית אינוויז (Innoviz) חנכה משרד חדש בעיר מינכן שבגרמניה. המשרד החדש כולל מעבדה משוכללת ומוסך לרכבי ניסוי. המשרד מאכלס צוותי מכירות והנדסה, ויאפשר אירוח פגישות והדגמות לצורך התרחבות בשוק הרכב האירופי. 

כזכור, אינוויז חתומה על שיתופי פעולה רחבי היקף עם שתי ענקיות הרכב הגרמניות BMW וקבוצת פולקסווגן. עומר כילף, מייסד ומנכ"ל אינוויז, אמר: "אנו מרחיבים את פעילות החברה בעולם, ומשרד במינכן הוא ממהלך חשוב עבורנו. גרמניה היא אחד משווקי הרכב המובילים, ובמינכן ספציפית קיימת מערכת חדשנות משגשגת, אוניברסיטאות, מוסדות מחקר וכן כוח עבודה מיומן. המהלך יסייע לנו לשמור על קשרים טובים עם הלקוחות שלנו ולהמשיך לצמוח באזור."

צבר הזמנות של 6.9 מיליארד דולר

חברת אינוויז פיתחה LiDAR מצב מוצק (Solid State) עבור תעשיית הרכב. הפתרון של החברה מבוסס על שימוש ברכיב MEMS הכולל מראה אשר יכולה לנוע בשני צירים, ועל-ידי כך לבצע סריקת לייזר ללא חלקים נעים.

בחודש דצמבר 2022 החברה דיווחה שיצרנית רכב גדולה מאסיה בחרה בחיישן הדור השני שלה, InnovizTwo. החוזה אמור להתחיל להניב הכנסות ב-2024. זו יצרנית הרכב השלישית שבוחרת באינוויז להטמעה בדגמים מסחריים, ביחד עם BMW ופולקסווגן. בעקבות הזכייה, העלתה אינוויז את תחזית המכירות המצטברת שלה להיקף של 6.9 מיליארד דולר. כעת החברה ממתינה להחלטת שלוש יצרניות אשר צפויות לבחור בששת החודשים הקרובים את החיישן עבור דגמי רכב עתידיים.

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: Automotive

פורסם בתגיות: אינוויז , מינכן