רוד-רדאר קיבלה הזמנה של 1.4 מיליון דולר

8 מרץ, 2023

רוד-רדאר פיתחה מכ"ם חודר-קרקע המתריע בפני מפעילי ציוד הנדסי על פגיעה אפשרית בתשתיות תת-קרקעיות. SITECH Tejas תרכוש מהחברה מערכות בהיקף 1.4 מיליון דולר ותשווקו לענף הבנייה בארה"ב

חברת RodRadar ממושב רינתיה שליד פתח תקווה, מדווחת על עסקה נוספת בענף הבנייה. החברה פיתחה מכ”ם חודר קרקע (Live Dig Radar–LDR), אשר מאפשר למפעילי ציוד הנדסי כבד לזהות תשתיות תת-קרקעיות במהלך העבודה – כדי להימנע מפגיעה בהן. מכ”ם ה-LDR הינו מכ”ם אשר מייצר תמונה של אובייקטים הנמצאים בתוך האדמה, ומגלה בזמן אמת אובייקטים סמויים כמו צנרת מים וביוב, צנרת גז וכבלים חשמליים.

לפי הודעת החברה, רוד-רדאר חתמה על הסכם הפצה עם חברת SITECH Tejas האמריקאית, מפיצה של ציוד הנדסי, לשיווק המכ"ם של רוד-רדאר לשוק הבנייה האזרחי, וביצעה הזמנה ראשונה בהיקף של 1.4 מיליון דולר, ובחברה צופים הזמנות המשך בעתיד.

העסקה הזו מכניסה את רוד-רדאר לתוך אקוסיסטם הבנייה בארצות הברית. SITECH Tejas היא המפיצה הרשמית במדינת טקסס של חברת Trimble, המספקת פתרונות חומרה ותוכנה לעולם הלוגיסטי, ובכלל זה ענף הבנייה. SITECH Tejas משתייכת לעוד שחקנית בולטת בענף הציוד ההנדסי, קבוצת HOLT, שגם השקיעה ברוד-רדאר בתחילת הדרך. אחת הזרועות בקבוצת HOLT היא HOLT CAT, שהיא המפיצה הגדולה ביותר בצפון אמריקה של ענקית הציוד המכני Caterpillar.

באחרונה דיווחה רוד-רדאר חברת הבנייה האמריקאית Dysruptek הנמצאת בבעלות Haskell, שהיא הצטיידה במערכות המכ”ם החדשות והתקינה אותן החלק מהציוד הכבד שאותו היא מפעילה.

מובילאיי של דחפורים

מכ”ם חודר-קרקע של רוד-רדאר המותקן בכף המחפר ומזהה כאשר המפעיל מתקרב אל תשתיות תת-קרקעיות. במקרה הזה הוא מספק התראה אשר מופיעה על-גבי מערכת התצוגה LDR Visualize, המאפשר למפעיל להפסיק את פעולת החפירה לפני פגיעה בתשתית המוטמנת.

החברה הוקמה בשנת 2013 על-ידי המנכ”ל משה דלמן והיזם יוסי גרשון. דלמן שימש בעבר כמנכ”ל חברת הסייבר Nyotron, ומילא תפקידי מפתח במספר חברות אבטחה ישראליות. מאז הקמת החברה, היא קיבלה השקעות מאנשים פרטיים ומחברות תעשיייתיות. בחודש אוקטובר 2021 החברה השלימה גיוס הון ראשון (Class A) בהיקף של 6 מיליון דולר בהובלת קרן Brick & Mortar Ventures המשקיעה בטכנולוגיות בנייה והנדסה ובהשתתפות קבוצת מאייר מפיצת הציוד הכבד של וולוו בישראל, זרוע ההשקעות של חברת ההנדסה האמריקאית Haskell, וכן HOLT Ventures..

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: חברות סטראט-אפ , חדשות , מכ"ם

פורסם בתגיות: RodRadar