"שערי צדק" יטמיע את אפסטרה של ג'וניפר

12 מרץ, 2023

המערכת תאפשר לבית החולים לבצע אוטומציה של מרכזי הנתונים. מנהל הטכנולוגיות של בית החולים: "בריאות דיגיטלית משנה את צורת הטיפול בחולים"

ג'וניפר נטוורקס (Juniper Networks) ובית החולים "שערי צדק" בירושלים הכריזו על שיתוף פעולה, שבמסגרתו בית החולים יבצע מהלך של טרנספורמציה דיגיטלית במרכז הנתונים באמצעות פתרונות ניהול רשתות תקשורת של ג'וניפר.

הטרנספורמציה הדיגיטלית תתבסס על מערכת הניהול האוטומטית של מרכזי נתונים Apstra של ג'וניפר, הכוללת יכולות של בינה מלאכותית. אפסטרה היא מערכת "מוכוונת מטרה", אשר מקבלת את הפרמטרים של הרשת, שהוגדרו על-ידי המשתמש, ומתרגמת אותם למערך של קישורים בין המתגים לבין השרתים במרכז התקשורת.

בפועל, המערכת תאפשר לבית החולים לבצע אוטומציה של פעולות רשת מרכזי הנתונים. לדברי ג'וניפר, אפסטרה מאפשרת לשערי צדק לפרוס את מארג הרשת של בית החולים מהר יותר, להבטיח את זמן הפעולה של מרכזי הנתונים יחד עם נראות ואוטומציה של הרשת, לייעל את תפעול הרשת, לפתור בעיות מהר יותר ולהפחית את העלות הכוללת של רשת מרכזי הנתונים שלה.

מרכז הנתונים של בית החולים יתבסס על מתגים מסדרת ה-QFX של ג׳וניפר, המספקים קיבולת של  100Gbps לתמיכה ביישומים קליניים ואדמיניסטרטיביים ומאגרי נתונים מסיביים.

שערי צדק הוא בית חולים מוביל בתחומי המחקר וההוראה, המפעיל 30 מחלקות וכ-70 מרפאות חוץ, המעניקות טיפולים לכמיליון מטופלים בשנה. בית החולים מהווה מודל לרפואת חירום בקנה מידה גדול, ומוביל ביישום טכנולוגיות מבוססות אינטליגנציה מלאכותית לטיפול בחולים. בית החולים בנה באמצעות הטכנולוגיות של ג׳וניפר מרכזי נתונים חדישים בשני הקמפוסים שלו, המבטיחים את זמינותם של מערכות ויישומים קריטיים ההכרחיים לכך שהטיפול בחולים יתבצע ללא הפרעות ותקלות, ולניתוח נתונים חכם ואמין שמצביע על אפשרויות הטיפול הטובות ביותר.

שימי בן ברוך, סגן נשיא ומנהל טכנולוגיה ראשי, המרכז הרפואי שערי צדק, אמר: "בריאות דיגיטלית משנה את צורת הטיפול בחולים בשערי צדק. פעילות מרכז הנתונים שלנו חייבת להבטיח זמינות מתמשכת של המערכות והיישומים הקריטיים לחיי המטופלים שלנו".

איציק מלכה [בתמונה למעלה], מנהל פעילות ג'וניפר בישראל אמר: "לרשת יש תפקיד חיוני בשמירה על בריאותו של ארגון מודרני. זה מאפשר לארגונים להתרחב ולתמוך ביישומים וטכנולוגיות חדשות שיכולות לסייע בהנעת תוצאות וחוויות טובות יותר של המטופלים."

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: בינה מלאכותית , חדשות

פורסם בתגיות: ג'וניפר , שערי צדק