OpTeamizer תסייע לחברות בישראל להטמיע פתרונות AI של OpenAI

12 מרץ, 2023

OpenAI היא המפתחת של Chat GPT, שחולל מהפכה בתחום המודלים הגנרטיביים. "סל השירותים שלנו יאפשר למרכזי מו"פ ולסטארט-אפים לקצר באופן משמעותי את משך ההטמעה והפיתוח של יכולות המבוססות על תשתיות חברת OpenAI"

חברת אופטימייזר (OpTeamizer) מיקנעם, המתמחה בבניית פתרונות וייעוץ למרכזי מו"פ ולסטארט-אפים בתחומי ה-AI, הודיעה על סל חדש של שירותים בתחום ה-Generative AI (בינה מלאכותית יוצרת). סל השירותים החדש מיועד למרכזי מו"פ בינלאומיים וכן לסטארט-אפים המחפשים דרכים יעילות לשלב ולהטמיע טכנולוגיות המבוססות על פלטפורמות חברת OpenAI, מפתחת הצ'אט בוט ChatGPT. השירות יאפשר לבצע הטמעה באפליקציות קיימות או לתמוך בפיתוח אפליקציות חדשות הכוללות הטמעה של יכולותיה של OpenAI בפונקציונאליות שלהן. סל השירותים החדש בתחום ה-Generative AI כולל ייעוץ, סיוע בפיתוח, הדרכות וקורסים למפתחים.

OpTeamizer השיקה את סל שירותי ה-OpenAI על רקע מרוץ בינלאומי של אלפי חברות ברחבי העולם השואפות להטמיע בפתרונות הקיימים והעתידיים שלהן את הפונקציונאליות של כלי OpenAI, כפי שמיקרוסופט עשתה במנוע החיפוש Bing, בפלטפורמת שיחות הוועידה Teams ובמערכת Viva Sales.

תומר גל, מייסד ומנכ"ל OpTeamizer: "התחרות בתחום ה-Generative AI מתפרסת על פני כל תעשיית ההיי-טק הגלובלית וברור שכל מי שיקדים לשלב יכולות מהסוג שמציעה חברת OpenAI באפליקציות שלו יזכה ביתרון אדיר בשוק. לכן גורם הזמן הוא קריטי, אין זמן להמציא את הגלגל ולבצע ניסויים לא יעילים".

תומר הוסיף: "סל השירותים שלנו יאפשר למרכזי מו"פ ולסטארט-אפים לקצר באופן משמעותי את משך ההטמעה והפיתוח של יכולות OpenAI באפליקציות קיימות ועתידיות, להוזיל את עלויות הפיתוח וחשוב מכך, אנו נבטיח שהתוצר יהיה איכותי ומדויק ברמה מסחרית, ללא מחלות ילדות האופייניות לאפליקציות בתחום. באופן זה נאפשר לכל החברות הללו ליהנות במהירות ממקורות הכנסה חדשים בשוק חדש זה, שהפוטנציאל הכלכלי שלו גדול במיוחד".

אופטימייזר היא שותפה מועדפת (Preferred Partner) של חברת אנבידיה אשר מוסמכת להדריך את התעשייה בישראל בביצוע מחקר ופיתוח במערכות בינה מלאכותית, המואצת באמצעות שימוש במעבדים גרפיים (GPUs) וספריות תוכנה (SDKs) של אנבידיה. אופטימייזר גם מספקת שירותי פיתוח turnkey לעסקים המאמצים פתרונות GPU עם כניסתם לעולם ה-AI.

מאז שנת 2015 סיפקה אופטימייזר מגוון של שירותים מקצועיים ופרויקטי turnkey ליותר מ-100 מרכזי מו"פ. היא משתפת פעולה עם חברות מובילות בתחום בטחון הפנים, הבריאות, הבקרה האופטית לתעשייה ומגזרים רבים נוספים. לאחרונה מונתה אופטימייזר על ידי אנבידיה העולמית ל-NVIDIA Embedded Edge Partner ותספק שירותי ייעוץ, פיתוח והכשרה ללקוחות  אנבידיה ברחבי העולם שמפתחים מכשירי קצה העושים שימוש בפלטפורמת NVIDIA Jetson.

אופטימייזר נוסדה בשנת 2015 על ידי תומר גל, מהמומחים המובילים בישראל בתחום ה-AI, שהשתתף בפיתוחים אסטרטגיים של אינטל ו-GE בישראל. תומר גל, בעל תואר שני במדעי המחשב בתחום האצת ביצועים, נמנה על צוות הבודקים של רשות החדשנות לבקשות של סטארט-אפים למענקים בתחום ה-AI, מרצה בחוג להנדסת תוכנה באורט בראודה, בקורס בינה מלאכותית וכן מרצה מוסמך של אנבידיה.

אופטימייזר מכשירה את המפתחים של מרכזי המו"פ בכלי הפיתוח של אנבידיה לסביבת ה-GPU עם קורסים כמו CUDA Python, CUDA C++, CUDA למערכות מרובות GPU, למידה עמוקה עבור ראייה ממוחשבת ולמידה עמוקה עבור סוגים שונים של נתונים.

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: בינה מלאכותית , חדשות

פורסם בתגיות: OpenAI , אופטימייזר