J&M הסינית בונה תוכנית רכש ייעודית לחברות ישראליות

4 אפריל, 2023

המטרה היא לתמוך בחברות ישראליות בשלב ייצור אבות הטיפוס הראשונים (NPI) בישראל, ולאחר מכן לסייע להם במעבר לייצור המוני בחו"ל, בכל אתר בעולם

בתמונה למעלה: חברי משלחת J&M שביקרה בישראל (מימין לשמאל): סאני הונג, סטיבן לי וסוזי גאן

מפיצת הרכיבים הסינית משנג'ן, J&M, בונה תוכנית רכש ייעודית עבור חברות ישראליות לאחר שהחברה הגיעה למסקנה שהשוק הישראלי שונה באופיו מרוב השווקים האחרים שבהם היא פועלת, וזקוק לפתרון רכש ייעודי. משלחת של מנהלים בכירים מהחברה הגיעה לישראל וסיימה החודש ביקור שנמשך שבועיים, ושבמהלכו היא נפגשה עם לקוחות מקומיים כדי ללמוד מהם כיצד לבנות את תוכנית התמיכה בחברות ישראליות. נציגי החברה הסבירו ל-Techtime שהמטרה היא לתמוך בחברות ישראליות בשלב ייצור אבות הטיפוס הראשונים (NPI) בישראל, ולאחר מכן לסייע להם במעבר לייצור המוני בחו"ל, בכל אתר בעולם.

חברת J&M הוקמה בשנת 2008 ועוסקת באספקת כל סוגי הרכיבים האלקטרוניים: רכיבים אקטיביים, פאסיביים ורכיבים אלקטרומכניים. החברה פועלת במתכונת כפולה: הן כמפיץ הרוכש רכיבים עודפים מקבלניות ייצור גדולות כמו פוקסקון ופלקס (המשמשות גם כלקוחותיה), והן כמפיץ מורשה (Franchise) הרוכש את הרכיבים ישירות מיצרני ה-OEM. בהם: פנאסוניק, TE, אמפנול, ITT ועוד. בין לקוחותיה הגדולות: לנובו, DJI, ZTE, EVE ועוד. כל הרכיבים נבדקים על-ידי מעבדת Gets האמריקאית.

החברה מעסיקה כ-125 עובדים ופועלת באמצעות שני מחסני מלאי מרכזיים: בשנג'ן ובהונג קונג. נמצאת היום תבהליך צמיחה: בשנת 2022 הסתכמו מכירותיה בכ-210 מיליון דולר בהשוואה למכירות של כ-100 מיליון דולר ב-2010. במצגת של החברה היא מציגה תוכנית אסטרטגית שנועדה להביא אותה להיקף מכירות של כ-4540 מיליון דולר עד לשנת 2027. במסגרת ההיערכות הזאת, החברה מקימה כעת תשתית מעקב אחר רכיבים, המאפשרת ללקוחות לקבל מידע מקוון מיידי על זמינות הרכיבים.

חברת J&M מיוצגת בישראל על-ידי חברת DMLRep.

ליצירת קשר וקבלת מידע נוסף:

אלנה פריבן, 054-4936051, [email protected]

לאתר החברה: J&M Electronics

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: חדשות , רכיבים , שיווק והפצה

פורסם בתגיות: אלנה פריבן , רכיבים , שיווק והפצה