מפיצת פתרונות ה-PCB הגלובלית, Fineline Global, מרחיבה את פעילותה בישראל

19 אפריל, 2023

אביב PCB הופכת לחברת Fineline Israel. משיקה בישראל פיילוט אסטרטגי: שירות Smart Kitting המספק פתרון מלא של שרשרת האספקה: גם מעגלי PCB וגם הרכיבים שיורכבו עליהם. המנכ"ל שי פדנס: "הלקוחות נהנים מיתרון הגודל"

בתמונה למעלה: שי פדנס, מנכ"ל Fineline Israel

חברת Fineline Global, הנחשבת לאחת מהמפיצות הגלובליות הגדולות ביותר של פתרונות מעגלים מודפסים (PCB), מרחיבה את פעילותה בישראל ומגדירה מחדש את הפעילות המקומית. במסגרת הזאת אביב PCB שינתה את שמה ל-Fineline Israel, ומספקת לתעשייה הישראלית פתרונות גלובליים. מנכ"ל פיינליין ישראל, שי פדנס, סיפר ל-Techtime שהחברה הגלובלית מעניקה חשיבות מיוחדת לפעילות בישראל, בזכות אופייה המיוחד של התעשייה בארץ ובזכות היקף הפעילות בארץ: מתוך כ-400 עובדי החברה ב-15 אתרים שונים בעולם, היא מעסיקה יותר מ-40 עובדים בישראל.

להערכתו, פיינליין היא כיום מפיצת ה-PCBs הגדולה בישראל. פדנס: "פיינליין עובדת במתכונת ייחודית של מתן פתרון כולל לכל סוגי המעגלים המודפסים, בכל הטכנולוגיות ובכל הכמויות. אנחנו לא מייצרים את המעגלים בעצמנו, אלא הקמנו רשת ייצור עולמית עם מספר יצרני PCB גדולים, אשר הפעילות מולן מעניקה ללקוחות שלנו את היתרון של כלכלת גודל ושל ידע טכנולוגי מקיף.

"במקביל, הספקים שלנו נהנים מהיתרון של עבודה מול גורם יחיד ובעל גב פיננסי רחב. כיום יש לנו אלפי לקוחות בעולם. מבחינת היצרנים, נוח יותר לעבוד מול לקוח יחיד גדול מאשר מול אלפי הלקוחות השונים. הלקוחות עצמם נהנים מיתרון הגודל שלנו מול הספקים. זהו כמו מפעל בהיקף של כמה מאות מיליוני דולרים בשנה אשר קווי הייצור שלו נמצאים אצל הספקים".

האסטרטגיה החדשה תיבדק באמצעות פיילוט בישראל

חברת פיינלייין מאוגדת בסינגפור, ונמצאת בבעלות חברת FastPrint, שהיא אחת מיצרניות ה-PCB הגדולות בסין. לדברי פדנס, שני הגופים עובדים באופן עצמאי לחלוטין זה מזה. החברה נמצאת בתהליך התרחבות ורכשה בשנים האחרונות מספר חברות הפצת מעגלים באירופה ובשווקים הגדולים בעולם. רק לאחרונה, בינואר 2023, היא רכשה את חברת Cadint Sweden ודיווחה על מכירות בהיקף של כ-260 מיליון דולר בשנת 2022.  "הפעילות שלנו מבוססת על תשתית של יותר מ-80 מהנדסים המכירים את כל טכנולוגיות ה-PCB ועל מערכת מידע חכמה אשר מבצעת טיפול מיידי ומהיר באלפי הזמנות בו-זמנית".

ביחד עם התרחבות הפעילות בשוק הישראלי, פיינליין מתחילה בביצוע פיילוט יוצא דופן בישראל, שאם יוגדר כהצלחה יהיה בסיס לפעילות אסטרטגית חדשה של החברה הגלובלית. פיינליין משיקה בימים אלה את שירות Smart Kitting אשר מיועד לספק לחברות פתרון מלא של שרשרת האספקה, במיוחד עבור סדרות קטנות ובינוניות והשקת מוצרים חדשים (New Product Introduction). השירות החדש מבוסס על שיתוף פעולה הדוק עם ספקית רכיבים גלובלית ועל מערכת מידע מתוחכמת מאוד, המאפשרת ללקוחות להזמין מנקודה אחת את כל המעגלים המודפסים ואת הקיטים של כל הרכיבים שיורכבו עליהם.

למידע נוסף: www.fineline-global.com

הצעות מחיר: [email protected]

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: חדשות , ייצור וקבלנות משנה , רכיבים , שיווק והפצה

פורסם בתגיות: Fineline , PCB , פיינליין , שיווק והפצה