ואלנס: הכנסות שיא ברבעון הראשון

10 מאי, 2023

החברה רשמה הכנסות של 23.9 מיליון דולר, גידול של 10.5%. ברבעון הבא צופה ואלנס הכנסות ללא שינוי. החברה משיקה שבב חדש בתחום האודיו-וידאו ומנהלת מגעים עם יצרניות רכב לשילוב השבב שלה

רבעון שיא נוסף לחברת ואלנס (Valnse). החברה מהוד השרון דיווחה על הכנסות של 23.9 מיליון דולר, גידול של 10.5%. ההפסד הנקי (על בסיס GAAP) הסצכן ב-5.4 מיליון דולר, לעומת הפסד נקי של 5.1 מיליון דולר ברבעון המקביל.

ברבעון הבא צופה החברה הכנסות דומות בטווח של 23.9-24.1 מיליון דולר, כאשר בחברה מציינים את האינפלציה והריבית הגבוהה בעולם כגורמי סיכון שמגבירים את אי-הוודאות. עבור שנת 2023 כולה צופה החברה הכנסות של 97-100 מיליון דולר. "כמו כן, החברה צופה שתגיע לאיזון ברווח התפעולי המתואם (Adjusted EBITDA breakeven) לקראת סוף השנה הנוכחית.

ואלנס עדכנה כי היא נערכת לייצור של השבב החדש שלה למערכות אודיו-אודיו, VS6320, אשר יאפשר תקשורת ארוכת טווח של מכשירי מולטימדיה תומכי USB3.2. שבב זה מיועד בעיקר לחדרי ישיבות בארגונים, ולמגזרי התעשיה והרפואה. החברה מעריכה כי המוצר ייכנס לשוק במחצית השנייה של 2024. בשוק האוטומוטיב, מ-ואלנס נמסר כי מספר יצרני רכב בוחנים את שבב ה-7000VA של החברה במסגרת מכרזים שפורסמו על ידם, לטובת שילובם בדגמי מכוניות חדשים שיפותחו על ידם.

ואלנס מפתחת שבבי תקשורת המאפשרים העברת אודיו-וידיאו בקצבים מאוד גבוהים על גבי כבלים פשוטים, והיא פעילה בשני שווקים עיקריים: שוק האודיו-וידיאו ושוק האוטומוטיב. שוק האודיו-וידאו מהווה את ליבת פעילותה של החברה ומשם מגיעות מירב ההכנסות. במקביל, החברה מרחיבה את דריסת הרגל שלה בשוק הרכב, שאליו נכנסה בשנים האחרונות על רקע הצורך הגובר בתקשורת נתונים מהירה ואמינה בין מערכות הרכב.

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: Automotive , דוחות רווח

פורסם בתגיות: ואלנס