חברת Nogamy משיקה פתרון ראשון מסוגו מבוסס ChatGPT לשיפור מוקדי שירות

21 מאי, 2023

הפתרון נבדק בימים אלה על ידי ארגונים במשק. "המערכתו מתכתבת בשפה טבעית עם הפונים למוקדי שירות ובעלת תכונות אנושיות שמבינה את הלקוח ועונה לשאלותיו. מספר הפניות שייפתרו ללא צורך בנציג אנושי הוא דרמטי"

חברת נוגמי (Nogamy) מתל-אביב, המספקת פתרונות למגזר הארגוני והעסקי בתחומי הבינה המלאכותית (AI) והבינה העסקית (BI), השיקה פתרון המביא את מהפכת ה-AI הגנרטיבי לעולם מרכזי השירות.

הפתרון החדש מבוסס בין היתר על טכנולוגיית ChatGPT של חברת OpenAI. המערכת לומדת את  נתוני  הארגון בעזרת מודלים של בינה מלאכותית במטרה להגיב לפניות ממוקדות של הלקוח עם תשובות התואמות לצרכיו. המערכת החדשה מתכתבת עם לקוחות הפונים למרכזי השירות בשפה טבעית בעברית, עונה לשאלותיהם ומתמודדת עם בעיותיהם הספציפיות, תוך הכרות עמוקה עם פרופיל הלקוח המדויק שלהם. היכולות הללו הן קפיצת מדרגה דרמטית ביכולות של צ'טבוטים של מרכזי שירות הקיימים היום שמסוגלים כיום להציג ללקוחות שאלות מקדמיות בלבד בתבנית קשיחה וברוב המכריע של המקרים מעבירים את המשך הטיפול לנציג אנושי.

אלי יוחה, מדען הנתונים הראשי שלNogamy : "הפתרון שלנו הוא אחד מהראשונים בעולם שרותם את העוצמות הייחודיות של ChatGPT כדי לחולל מהפכה של ממש במוקדי השירות. המערכת מבינה את הלקוח ברמה של קרוב ל-100% ומסוגלת לפתור מצבים מורכבים ודינמיים ללא הכנה מראש לתסריטים ספציפיים. המערכת מאפשרת לכל משתמש להתכתב עם הרובוט בחופשיות בשפה שכולנו מדברים".

לדברי יוחה, "הפתרון החדש נבדק בימים אלה על ידי הארגונים הגדולים בישראל במטרה לשדרג את איכות השירות, להגדיל את שביעות הרצון של הלקוחות, לצמצם באופן דרמטי את היקף השיחות הנכנסות ולהגדיל בשיעור של עשרות אחוזים את מספר הפניות שנפתרות ללא צורך בנציג אנושי. לצד שיפור השירות, הארגונים עשויים לחסוך הוצאות כבדות וליהנות משיפור המוניטין".

דוגמה לשיח מבוסס המערכת

הפתרון החדש מותאם למוקדי שירות בכל הוורטיקלים וכל שנדרש הוא לאמן את המערכת על הנתונים של הלקוחות והיסטוריית האינטראקציות שלהם מול הארגון. הארגונים שיאמצו את הפתרון יוכלו לשלב התאמות ספציפיות נוספות האופייניות לסביבתן העסקית. לדוגמא, בנק יוכל להתאים את התשובות רגולציה בנקאית ולמגבלות חוקיות שונות בשוק הספציפי שלו.

נוגמי, שרכשה לאחרונה את חברת סטט-מרקט שהוקמה על ידי אילנה ואלי יוחה ב-2010, מספקת שירותים ומובילה פרויקטים אצל עשרות ארגונים מהגדולים במשק במגוון מגזרים ובהם פיננסים, בריאות, קמעונאות, ייצור, היי-טק, בטחון, לוגיסטיקה, תקשורת ועוד. פתרון הצ'טבוט החדש מבוסס על הניסיון של סטט-מרקט בפיתוח והטמעת פתרונות AI מתקדמים לאוטומציה וייעול תהליכים, המבוססים על למידת מכונה (ML), למידה עמוקה (DL), ועיבוד שפה טבעית (NLP/NLG). נוגמי נוסדה בשנת 2011 על ידי לימור בן דוד, אורן זמסקי והילה חפץ. החברה מעסיקה כיום 110 מומחי דאטה ומגייסת עובדים נוספים.

[בתמונה למעלה: אלי יוחה. צלמת: איה הקטין]

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: ביג דאטה , בינה מלאכותית , חדשות

פורסם בתגיות: ChatGPT , נוגמי