ניק רוג'רס מצטרף לדירקטוריון EVR Motors 

23 מאי, 2023

רוג'רס שימש כמהנדס ראשי של קבוצת BMW, וכסמנכ"ל הנדסת מוצר וראש המחקר והפיתוח ביגואר ובלנד רובר, מצטרף ל-EVR במסגרת התרחבות החברה בשוק הגלובלי

חברת הסטארט אפ EVR Motors מפתח תקוה, המפתחת מנועים חשמליים לכלי רכב, הודיעה על מינויו של ניק רוג'רס (Nick Rogers) לחבר במועצת המנהלים של החברה. רוג'רס הוא מבכירי תעשיית הרכב העולמית בעל ניסיון של 38 שנים בתפקידים ניהוליים והנדסיים בכירים בחברות מובילות בתעשייה. בשבע השנים האחרונות כיהן כסמנכ"ל הנדסת מוצר וחבר מועצת המנהלים של יגואר לנד רובר, בה הוביל את הפיתוח של דגמי רכב מתקדמים, דוגמת דגם I-PACE  עטור הפרסים של יגואר, ה-New Defender ודגם הדור החמישי של Range Rover בחברת לנד רובר. לפני-כן שימש כמהנדס ראשי של קבוצת BMW וכמהנדס הראשי של קבוצת רובר.

עפר דורון, מנכ"ל EVR Motors: "הידע והניסיון הרב של ניק רוג'רס עם יצרניות רכב אירופיות, ההיכרות שלו עם שוק הרכב ההודי והרקע ההנדסי המגוון שלו יעשירו ויחזקו את מועצת המנהלים שלנו, בתקופה בה EVR מרחיבה את נוכחותה הגלובלית בכל מגזרי השוק לחשמול כלי רכב". EVR Motors פיתחה טופולוגיית מנועים ייחודית עבורה אושרו בשנה האחרונה 10 פטנטים: סטטור טרפזואידלי  TS – RFPM (Trapezoidal Stator Radial Flux Permanent Magnet). היא מאפשרת לייצר מנועים קטנים יותר, קלים יותר וזולים יותר שניתן להתאימם לדרישות הלקוחות.

גודלם ומשקלם של מנועי EVR קטן ב-30% עד 50% ביחס למנועים חשמליים קיימים ומחירם נמוך יותר באופן משמעותי. המנועים הראשונים של החברה תוכננו עבור כלי רכב דו-גלגליים ותלת גלגליים וניתן להתאימם למגוון רחב של יישומים נוספים. קו המוצרים כולל היום ארבע משפחות, מ-3KW ועד 135KW. מגוון זה מאפשר ל-EVR להיכנס לפלחי שוק צומחים כמו מכוניות משפחתיות, משאיות קלות ואוטובוסים חשמליים. החברה נתמכת על-ידי קבוצת משקיעים בהובלת מריוס נכט. יו"ר החברה הוא אופיר שוהם, ראש מפא"ת לשעבר, המוביל את השקעות ההייטק של מריוס נכט.

כיום ההחברה נמצאת בסבב גיוס הון במטרה להאיץ את החדירה לשוק, להגדיל את כושר הייצור ולפתח מנועים נוספים. החברה מנוהלת מ-2019 על-ידי עפר דורון, לשעבר מנהל מפעל החלל של התעשייה האווירית, אשר תכנן ובנה את החללית "בראשית" של SpaceIL. EVR Motors נוסדה בידי הנשיא ומנהל התפעול הנוכחי של החברה אלי רוזינסקי, יחד עם ויקטור כסלו ורוסלן שבינסקי. החברה מעסיקה כ-40 עובדים בפתח תקווה ובהודו.

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: אנשים , חדשות , מיזוגים ורכישות

פורסם בתגיות: EVR Motors