ריל סרוויס ישראל RSI פתחה מרכז לגלילת וצריבת רכיבים בכרמיאל

24 מאי, 2023

זהו המרכז השלישי של החברה, לצד המרכזים באור יהודה ובמגדל העמק. המנכ"ל ראובן נחום: "לצריבת רכיבים בישראל יש יתרונות רבים, כמו גמישות המאפשרת שינויים בתוכנה והגנה על הקניין הרוחני של הלקוח"

בתמונה למעלה: ראובן נחום מנכ"ל ריל סרוויס ישראל RSI. צילום: Techtime

חברת ריל סרוויס (Reel Service) ישראל RSI מאור יהודה פתחה מרכז חדש למתן שירותי גלילת רכיבים וצריבת רכיבים בכרמיאל. מדובר במוקד השירות השלישי של החברה, אשר אתר השירות המרכזי שלה פועל מאור יהודה, ויש לה עוד אתר במגדל העמק. הבעלים ומנכ"ל ריל סרוויס,  ראובן (רובי) נחום, סיפר ל-Techtime שהבחירה בכרמיאל נעשתה לאור העובדה שיש במקום הרבה מאוד קווי SMT הזקוקים לשירותי החברה. חברת ריל סרוויס מספקת שירותי גלילה לשוק הישראלי מזה יותר מ-20 שנה.

שירותי הגלילה מאפשרים לחברות לרכוש רכיבים בתפזורת או בסרטי רכיבים, קאברים ומגשים, ולקבל אותם מוכנים לייצור לאחר שהוכנסו אל תוך גליל הזנה למכונות SMT. החברה גם מייצרת בעצמה את גלילי הפלסטיק הדרושים ללקוח. ראובן נחום סיפר שהחברה נכנסה לתחום צריבת הרכיבים לפני כ-12 שנים, וכיום היא מספקת שירותי צריבה וכיתוב בלייזר בכמויות קטנות ובינוניות, וגם בכמויות גדולות באמצעות ציוד המאפשר לבצע את הצריבות בקצב של עד 50,000 רכיבים ביממה.

ראובן: "הרבה מאוד חברות בתעשייה לא מודעות לאפשרות לבצע את הצריבה בארץ, ומבצעות אותה בחו"ל. לצריבה מקומית יש יתרונות רבים. כשעובדים מול ספק מקומי קל מאוד לבצע שינויים בתוכנה ולעדכן את הרכיבים, והשירות המקומי מעניק הגנה טובה יותר מפני גניבת קניין רוחני". לדבריו, האתר החדש בכרמיאל יספק גם שירותי צריבה לצד שירותי הגלילה.

"ללקוחות מהשוק הצבאי חשוב מאוד לבצע את הצריבה בישראל, מכיוון שלשמירה על היידע יש עבורו חשיבות גבוהה מאוד. התעשייה האזרחית היא שוק מתפתח בתחום הצריבה, מכיוון שהוא מאופיין בכמויות גדולות מאוד ובזמני אספקה קצרים". בין לקוחות החברה: התעשייה האווירית, אלביט, אינטל, מארוול, מוטורולה, סנמינה SCI, פלקס, rh ועוד.

החברה מאושרת לתקן ISO 9001.

למידע נוסף: Reel Service

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: חדשות , ייצור וקבלנות משנה , רכיבים , תעשייה ישראלית

פורסם בתגיות: RSI , ריל סרוויז