תאת: מאחרים באספקת הזמנות בהיקף של 33 מיליון דולר

31 מאי, 2023

בשל בעיות בשרשרת אספקה. עם זאת ההכנסות ברבעון הראשון צמחו ב-26.6% וגם הרווחיות השתפרה. "מעריכים שנראה שיפור משמעותי בהכנסות במחצית השנייה של השנה" 

חברת תאת טכנולוגיות (TAT Technologies) ממשיכה במומנטום העסקי החיובי. החברה דיווחה היום על צמיחה של 26.6% בהכנסות ברבעון הראשון ל-25.2 מיליון דולר, בהשוואה לרבעון המקביל ב-2022. הרווחיות גדלה מ-15.2% ל-16.9%. הרווח הנקי הסתכם ב-660 אלף דולר, בהשוואה להפסד נקי של 1.6 מיליון דולר ברבעון הראשון של 2022.

זהו הרבעון השני ברציפות שבו החברה מציגה גידול בהכנסות ושיפור ברווחיות. עם זאת, בחברה מציינים כי הבעיות בשרשרת האספקה עדיין פוגעת מכבידות על הפעילות העסקית של החברה, דבר הבא לידי ביטוי באיחור באספקת הזמנות בהיקף של 33 מיליון דולר, נכון לסוף חודש מרץ.

מנכ"ל החברה יגאל זמיר אמר, "צבר ההזמנות והביקוש לשירותים שלנו ממשיכים לגדול עם תחילת המחצית השנייה של השנה, בזכות העסקאות האסטרטגיות שחתמנו עם האניוול, שמהוות עבורנו מנוע צמיחה משמעותי שיתרום לרווחיות שלנו. אנחנו מעריכים שנראה שיפור משמעותי בהכנסות שלנו במחצית השנייה של השנה בהשוואה ל-2022."

חברת תאת, הנמצאת בשליטת קרן פימי, מייצרת ומספקת שירותי תחזוקה ושיפוץ של מערכות בקרת חום במטוסים אזרחיים וצבאיים, יחידות הנעה תעופתיות (APU), וייצור חלקים של מנועי סילון. לחברה יש שיתוף פעולה אסטרטגי עם Honeywell האמריקאית, שבמסגרתו היא מספקת שירותי תחזוקה עבור מנועי עזר של האניוול. הכנסותיה ב-2022 הסתכמו ב-84.6 מיליון דולר, בהשוואה ל-78 מיליון דולר ב-2021. בחודש פברואר דיווחה תאת על הרחבה משמעותית של חוזה עם חברת תעופה גלובלית לאספקת שירותי תחזוקה (MRO), בהיקף של 50 מיליון דולר.

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: דוחות רווח , חדשות , תעופה וביטחון

פורסם בתגיות: תאת