קיידנס משיקה את טכנולוגית Allegro X AI

4 יוני, 2023

הפלטפורמה מיועדת להאיץ תכנוני PCB. לדברי החברה משך משימות הצבת רכיבים והניתוב (P&R) הופחתו מימים לדקות בהשוואה ללוחות המתוכננים באופן ידני

חברת קיידנס הודיעה על השקת טכנולוגיית הבינה המלאכותית Cadence Allegro X Artificial Intelligence (AI), טכנולוגיית תכנון מערכות מהדור הבא המציעה שיפורים משמעותי בביצועים ובאוטומציה. הטכנולוגיה מבוססת על פלטפורמת Allegro X Design ומציעה חיסכון משמעותי בזמן תכנון  PCB, כאשר משימות הצבת רכיבים והניתוב (P&R) הופחתו מימים לדקות, באיכות גבוהה יותר או שווה ללוחות המתוכננים באופן ידני.

משימות P&R בתכנון PCB נעשות באופן מסורתי בתהליך ידני עתיר זמן המשפיע על זמן היציאה לשוק.    טכנולוגיית AI Allegro X Design ממנפת את המדרגיות של הענן עבור אוטומציה של תכנון פיזי, ומציעה תכנון  גנרטיבי של ה-PCB תוך הקפדה על תכנון חשמלי נכון והיתכנות ייצור.

הטכנולוגיה החדשה הופכת את מיקום הרכיבים, משטחי אדמות (metal pouring)  ואת ניתוב הרשת הקריטי  לאוטומטיים, והיא משולבת  עם ניתוח מהיר של שלמות האות וההספק. לדברי קיידנס, השימוש ביכולות AI גנרטיביות, מאפשר ללקוחות לייעל את תהליך תכנון המערכת שלהם ולהשיג הפחתה של פי עשרה או יותר בזמן האספקה של תכנון PCB.

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: בינה מלאכותית , חדשות , סמיקונדקטורס

פורסם בתגיות: קיידנס