Coilcraft חשפה שנאי סינון ליישומי תדר וזרם גבוהים

26 יוני, 2023

שנאי 0805PB Series קיבלו הסמכת AEC-Q200 Grade 1 של תעשיית הרכב ומיועדים לסנן רעשים במערכות העובדות בתדרים גבוהים של עד 1.7GHz ובקווי אספקת כוח בעלי זרם של עד 4.4Amps

חברת Coilcraft מאילינוי, ארה”ב, הכריזה לאחרונה על שנאי סינון מסוג wirewound ferrite beads מסדרה 0805PB Series, המיועדים לבצע ניקוי רעשים בקווי המתח של מערכות רכב ממונעות ומוצרים העובדים בתנאי סביבה קשים. שנאי הסינון קיבלו הסמכת AEC-Q200 Grade 1 של תעשיית הרכב ומיועדים לסנן רעשים במערכות העובדות בתדרים גבוהים של עד 1.7GHz ובקווי אספקת כוח בעלי זרם של עד 4.4Amps.

שנאי סינון הם מסננים פסיביים המאפשרים לסלק רעשים בתדר גבוה ולהעביר את האותות היעילים או את המתח הישר (DC). לרעשים מהסוג הזה יש מקורות רבים, בהם רעשי המתיוג של ספק הכוח הממותג, הפרעות בקווי ה-RF ועוד. טכנולוגיית wirewound ferrite beads מאופיינת בהתנגדות DC נמוכה מאוד (low DCR) וספקטרום הנחתת רעשים רחב מאוד.

רכיבי הסדרה עובדים בטווח הטמפרטורות של מינוס 40°C עד 125°C. הם מספקים מגוון השראויות בטווח של 0.1μH עד 3.6μH. הם תואמים לדרישות תקני RoHS ונקיון ממתכות הלוגניות רעילות (halogen free).


חברת Coilcraft מיוצגת בישראל על-ידי אלינה הנדסה. לפרטים נוספים: אבי אליה, מהנדס מכירות, 054-7532262

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: חדשות , רכיבים , שיווק והפצה

פורסם בתגיות: Coilcraft , אלינה