סידב מיישמת מערכת משולבת לניהול תהליכים לוגיסטיים, הכוללת ראיית מכונה

28 יוני, 2023

הפתרון כולל את מערכת ניהול המחסנים והלוגיסטיקה ZetesMedea ואת המצלמות המקושרות ImageID, כדי לבצע אוטומטית את תהליכי הקבלה, קליטה ושילוח של סחורה, ולסייע בניהול עומסי העבודה

קבוצת סידב מהוד השרון (Cidev Group) סידב מיישמת מערכת משולבת לניהול תהליכים לוגיסטיים, הכוללת ראיית מכונה. במסגרת זאת היא התקינה את מערכת ניהול המחסנים והלוגיסטיקה ZetesMedea של חברת Zetes. תוכנת ZetesMedea מבצעת תהליכי קבלה, קליטה ושילוח של סחורה, ומסייעת לנהל את עומסי העבודה. היא פועלת באמצעות פלטפורמת היישומים הארגונית MCL Mobility Platform, וניתנת לשימוש באמצעות כל סוגי המחשבים והמכשירים.

החברה מסרה שהפתרון שהותקן בסידב כולל גם את טכנולוגיית ImageID מבוססת ראייה ממוחשבת, המאפשר זיהוי וקליטה מיידיים של תוויות יצרן מרובות והתאמתם למערכת הקטלוגית של סידב. קבוצת סידב עוסקת בהפצת רכיבים אקטיביים ופסיביים, אלקטרו-אופטי, אלקטרו-מכניקה, ורכיבי מיקרוגל ו-RF. הקבוצה פועלת באמצעות שבעה סניפים בישראל, אירופה, ארה"ב ואסיה. לדבר מנהל שיווק זטס בישראל, דוד גזית, הפתרון של החברה מתחבר אל מערכות ניהול מחסן (WMS) ואל מערכות ה-ERP הקיימות של החברה, ומוסיף להן יכולות נוספות.

המערכת מאפשרת לסידב לקרוא מגוון רחב של ברקודים מיצרנים בפורמטים שונים, לזהות את הנתונים ולתרגם אותם אוטומטית באמצעות מערכת לומדת, למק"טים הפנימיים במערכת ניהול המחסנים שלה. לאחר מכן, הפתרון מאמת את נתוני הפריטים עם ה-WMS ועם נתוני הזמנת הלקוח, ובהמשך מדפיס תווית מידע הדרוש בהתאם לנתוני הקטלוג של סידב ופרטי הזמנת הלקוח. סידב מסרה שהמערכת קיצרה את זמני הטיפול ושיפרה את יעילות המחסן בכ-80%.

עמדות ניידות לספירת מלאי מהירה

המערכת שהוטמעה בסידב כולל ספירת מלאי מהירה באמצעות שתי תחנות ניידות, אשר תוכננו עם סידב והותאמו לסביבת ההפעלה. התחנות כוללות מצלמת ImageID לזיהוי וקליטה של נתוני הברקוד הממוקמים על אריזות הרכיבים. הנתונים מועברים באופן מיידי מהמצלמות ל-WMS הפנימי, ומסווגים בהתאם למספרים הקטלוגיים הרלוונטיים. האלגוריתם גם מעביר פרטי אימות של נתוני פריט נחוצים והודעות משתמש המתאימות למאפייני הרכיבים.

פתרון זה אפשר לסידב לצמצם את הזמן המושקע בספירת מלאי ביותר מ-75%. ישראל אוטניק, סמנכ"ל קבוצת סידב, אמר: "הצלחנו לחסוך זמן תפעולי ניכר באימות פריטי ההזמנות ובביצוע ספירת מלאי תקופתית. הלקוחות קיבלו סטטוס מדויק יותר של זמינות הרכיבים במלאי בהשוואה למצב הקודם". הפרוייקט בוצע על-ידי Zetes Israel. חברת זטז נמצאת בבעלות פנאסוניק, ומספקת את מערכת ZetesMedea לחברות נוספות בתעשייה, בהן פלקס, ג'ייביל, RS Components, שניידר אלקטריק ויצרניות רכב כמו טויוטה, טסלה וקונטיננטל.

  • התמונה למעלה באדיבות זטס
Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: חדשות , טכנולוגיות מידע , שיווק והפצה

פורסם בתגיות: זטס , סידב