סיפיה: זכייה ראשונה במכרז של יצרנית רכב אירופית

3 יולי, 2023

מערכת ניטור הנהג של סיפיה תשולב בדגם שצפוי להיכנס לייצור במהלך 2024. מיולי 2026 כל הרכבים באיחוד האירופי יידרשו להצטייד במערכת ניטור נהג. מנכ"ל סיפיה: "זו שנת מפנה עבורנו"

חברת סיפיה (Cipia Vision), המפתחת מערכות ניטור נהג ופנים הרכב, דיווחה היום (ב') על זכייה בדגם חדש של יצרנית רכב אירופאית. מדובר בעסקה הראשונה של סיפיה עבור יצרנית רכב (OEM) אירופאית, במסגרתה תטמיע סיפיה את מערכת ה-Driver Sense לניטור נהג (DMS) בדגם רכב אשר יימכר ברחבי אירופה. ייצור הדגם צפוי כבר במהלך 2024.

מיולי 2026 כל הרכבים החדשים הרשומים באיחוד האירופי יידרשו להצטייד במערכות לניטור עייפות והסחות דעת נהג בתוך הרכב. תקנות אלו, מדרבנות יצרניות רכב אירופאיות להערך להטמעת מערכות כאלו בדגמים החדשים שלהן. 

יהודה הולצמן, מנכ"ל סיפיה, אמר כי זו שנת מפנה עבור החברה. "בששת החודשים האחרונים, זכינו במכרז של יצרנית רכב חשמלי אמריקאית, יצרנית OEM סינית, ועכשיו לראשונה, יצרנית OEM אירופאית."

מערכת ה-Driver Sense לניטור נהג (DMS), תפעל על גבי שבב (SoC) של חברת OmniVision, כאשר חיישן ה-IR (אינפרה אדום) צפוי להיות ממוקם בקדמת הרכב (A-pillar). 

בחודש שעבר סיפיה שיתפה כי יצרנית OEM גלובלית מובילה החלה בייצור של שלושה דגמי רכבים המשלבים את מערכת Driver sense לניטור נהג של החברה. שלושת דגמי הרכב מיוצרים עבור השוק הגלובלי, כולל ארצות הברית. עם זכייה זו, לסיפיה זכיות במכרזים להטעמת מערכת ה-Driver Sense ב-33 דגמי רכב (Design Wins) עם 8 יצרניות רכב שונות (OEMs).

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: Automotive

פורסם בתגיות: סיפיה