חברת הסייבר התעשייתי ווטרפול פתחה משרדים בהולנד

4 יולי, 2023

זהו המשרד הראשון של החברה באירופה והוא ישרת את הביקוש הגובר ביבשת לפתרון החברה על רקע התערערות היציבות הגיאו-פוליטית. בין לקוחות החברה ביבשת: תחנות כוח, מתקני גז נוזלי, שדות תעופה ומסילות רכבת

[בתמונה: צוות החברה במשרדיה בישראל. מקור: עמוד הלינקדאין של החברה]

חברת הסייבר התעשייתי ווטרפול (Waterfall) חנכה משרד חדש בהולנד, שיהיה המשרד הראשון של החברה על אדמת אירופה. המשרדים יכללו גם מעבדה להדגמת הפתרון של החברה. לדברי החברה, לקוחותיה ביבשת אירופה מונים תחנות כוח, תקנים של גז טבעי נוזלי, מסילות רכבת, מפעלי ייצור, שדות תעופה ומתקני תשתית ותעשייה נוספים. לווטרפול יש כיום משרדים בישראל, וושינגטון, סינפור והאמירויות.

לדברי ווטרפול, התערערות היציבות הגיאו-פוליטית באזור, כמו גם רגולציות חדשות המחייבות הגנת סייבר על תשתיות קריטיות, הובילו ממשלות וגופים פרטיים לתת דגש מוגבר להגנה על מערכות תפעוליות קריטיות מפני מתקפות סייבר, והדבר הוביל לביקוש גובר לפתרונות ההגנה של החברה.

מחסום פיזיקאלי בפני הפורץ

ווטרפול הוקמה ב-2008. הפתרון של החברה, המשלב חומרה ותוכנה, מספק להערכת החברה לרשתות תעשייתיות הגנה הרמטית מפני ניסיונות תקיפה מרחוק. מרכיב החומרה, המותקן בממשק שבין הרשת התפעולית (OT) לבין הרשת החיצונית (IT), כולל שני מודולים: TX, הנמצא בצד הפנימי של הרשת התעשייתית וכולל לייזר, ו-TX, הנמצא בצד החיצוני וכולל תא פוטו-אלקטרי. בין שני המודולים מחבר סיב אופטי בודד. המערך הזה מהווה מעצור פיזיקלי חד-סטרי: הלייזר מאפשר יציאה של נתונים (פוטונים) החוצה דרך הסיב האופטי, אך התא הפוטו-אלקטרי, שאינו פולט פוטונים, מונע כניסה של ביטים פנימה אל הרשת התעשייתית.

כדי לאפשר בכל זאת את שיתוף המידע מהרשת התעשייתית החוצה, ולאפשר את השימוש במערכות אנליטיקה, מרכיב התוכנה של ווטרפול מבצע באופן רציף שכפול של המידע שמופק ברשת התעשייתית הפנימית לתוך ענן נפרד. כך, כאשר המשתמש מתשאל את מערכות האנליטיקה ומבצע פעולות, הוא עושה זאת בענן המשוכפל, שדרכו לא ניתן להיכנס פנימה.

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: אבטחת סייבר

פורסם בתגיות: הולנד , ווטרפול , סייבר תעשייתי