LOXO תטמיע את ה-LiDAR של אינוויז ברכב שליחויות אוטונומי

9 יולי, 2023

שתי החברות חתמו על מזכר כוונות, ואם ייצא לפועל LOXO תחל בשילוב החיישן של אינוויז ב-2024. LOXO החלה בפברואר בפיילוט רכב השליחויות האוטונומי בלוצרן, שווייץ

חברת אינוויז (Innoviz) חתמה על מזכר כוונות (LoI) עם חברת האוטו-טק השוויצרית LOXO, שפיתחה רכב אוטונומי לשליחויות קצרות (Last Mile). מהמזכר עולה כי בכוונתה של LOXO להטמיע את חיישן ה-LiDAR מדגם InnovizOne של אינוויז ברכבי השליחויות שלה, כחלק ממערך החיישנים. אם יבשיל ההסכם, LOXO תחל בהטמעה במהלך 2024. LOXO כבר ביצעה מבדקים מקיפים בחיישן של אינוויז, ובעקבות כך חתמה על ה-LoI.

LOXO חשפה את רכב השליחויות שפיתחה בחודש דצמבר, 2022, ובחודש פברואר החלה LOXO בפיילוט בעיר אביקון שבמחוז לוצרן, בשיתוף רשת הסופרים Migronomous. במסגרת הפיילוט, רכב השליחויות האוטונומי של LOXO משנע במהלך ימות השבוע מוצרים שהוזמנו באופן מקוון, מהסניף המקומי של מיגרונומוס למטה של חברת המעליות שינדלר. מדובר במרחק של 500 מטר בכביש ציבורי, שאותו גומע הרכב במהירות של 30 קמ"ש, תחת פיקוח של אדם היושב במרכז שליטה ובקרה מרוחק ומסוגל להשתלט-מרחוק על הרכב בכל עת.

חברת אינוויז פיתחה LiDAR מצב מוצק (Solid State) עבור תעשיית הרכב. הפתרון של החברה מבוסס על שימוש ברכיב MEMS הכולל מראה אשר יכולה לנוע בשני צירים, ועל-ידי כך לבצע סריקת לייזר ללא חלקים נעים.

[בתמונה: רכב השליחויות בפעולה במסגרת הפיילוט. מקור: רשת המעליות Schindler]

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: Automotive , חדשות , רכב אוטונומי

פורסם בתגיות: LOXO , אינוויז