Honeywell רוכשת את SCADAfence הישראלית

11 יולי, 2023

SCADAfence מפתחת פתרונות הגנה לרשתות תפעול תעשייתיות (OT). האניוול תשלב את מוצרי החברה בחטיבת הסייבר שלה. "יסייע לנו להגן על לקוחותינו מפני איומי הסייבר הגוברים"

חברת הטכנולוגיה האמריקאית Honeywell הודיעה כי חתמה על הסכם לרכישת חברת הסייבר הישראלית SCADAfence, המתמחה בהגנה על רשתות תפעוליות ותעשייתיות. סכום העסקה מוערך בעשרות מיליוני דולרים. לפי נתוני Crumchbase, חברת הסייבר הישראלית גייסה מהיווסדה כ-40 מיליון דולר. האניוול מופיעה ברשימת 100 החברות של פורצ'ן ונסחרת בנסד"ק בשווי שוק של 138 מליארד דולר. היא מספקת מוצרים וטכנולוגיות עבור תעשיות התעופה, הבנייה, התעשייה והתשתיות.

החברה הסבירה את העסקה בחשיבות הגוברת של הגנת סייבר על רשתות תפעוליות בתחומי התעשייה והבנייה, וכי הפתרונות של SCADAfence יסייעו לחזק את מעטפת ההגנה על מערכות בקרת תהליכים שהיא מספקת ללקוחותיה. להערכת האניוול, תחום הגנת הסייבר על רשתות תפעוליות (OT) צפוי לגדול להיקף של 10 מיליארד דולר בשנים הקרובות. האניוול תשלב את פתרונות SCADAfence בסל פתרונות הסיייבר שלה Honeywell Forge.

"האניוול מספקת ומטמיעה מערכות תפעוליות כבר עשרות שנים, ומסיבה זו גם הקמנו לפני כעשרים שנה חטיבת הגנת סייבר. הוספת SCADAfence לפורטפוליו שלנו תסייע לנו לחזק את היכולות שלנו ולהגן על לקוחותינו מפני סיכוני סייבר ההולכים ומתגברים," נכתב מטעם האניוול.

נקודת התורפה של התעשייה החכמה

סביבת הייצור המודרנית רווייה במערכות אוטומטיות, חיישנים ורשתות תקשורת, ומתחברת אל התשתית הארגונית, ואל מערכי המלאי, ההזמנות והתקשורת מול גורמים חיצוניים. כתוצאה מכך מתהדק הקשר בין טכנולוגיות ליבת הייצור (Operational Technologies) לבין המעטפת של טכנולוגיות המידע. השילוב הזה קרוי גם “סביבת ייצור חכמה”, ויתגבר עם האימוץ של רעיון Industry 4.0 הכוללIoT  בסביבת הייצור. הדבר חושף את מערכות הייצור לסיכוני אבטחה חדשים, החל ממתקפות סייבר והחדרת נוזקות למתקני הייצור, פגיעה במערכי הייצור, גניבת מידע מסחרי ועוד. 

המערכת של סקדה-פנס מספקת הגנה לרשתות ICS/SCADA תעשייתיות באמצעות זיהוי בזמן אמת של מתקפות סייבר, התראות על שיבושים אפשריים העשויים להשבית מערכות, כלים לאיתור נקודות תורפה ועוד. בין לקוחות החברה עליהם דיווחה בעבר, הונדה, מוראטה, וסטל, מיטסוי פודוסאן וחברות רבות נוספות הנכללות ברשימת פורצ’ן 500.

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: אבטחת סייבר , חדשות , מיזוגים ורכישות

פורסם בתגיות: Honeywell , ScadaFence , סייבר