רשת מרפאות בהודו הזמינה 25 מערכות מבריינסוויי

13 יולי, 2023

רשת המרפאות תעשה שימוש במערכות לטיפול בדיכאון, כפייתיות והתמכרות לעישון. לפני כחודש קיבלה החברה הזמנה של 30 מערכות מרשת מרפאות בארצות הברית

חברת בריינסוויי (Brainsway), שפיתחה קסדה חשמלית לטיפול בלתי פולשני בהפרעות נוירולוגיות, דיווחה על התרחבות משמעותית בפעילותה בהודו, לאחר שרשת מרפאות ארצית, Asha Neuromodulation Clinics, המשתייכת לרשת בתי החולים Asha, רכשה בסדרה של הזמנות כ-25 מערכות TMS של החברה. המערכות ישמשו לטיפול בהפרעות כמו דיכאון, כפייתיות והתמכרות לעישון.

לפני כחודש, דיווחה בריינסוויי על הזמנה משמעותית של כ-30 מערכות לטיפול בדיכאון חמור שעמיד בתרופות, מרשת מרפאות הפרוסה ברחבי מערב ומרכז ארצות הברית.

בריינסוויי פיתחה קסדה בשם Deep TMS לגירוי חשמלי לטיפול בלתי פולשני בהפרעות נוירולוגיות ופסיכיאטריות נפוצות דוגמת דיכאון, סכיזופרניה, אפילפסיה, מאניה-דיפרסיה ועוד. בקסדה מותקנים סלילים אלקטרומגנטיים המפעילים זרמים חשמליים המשפיעים על קליפת המוח (Cortex) ומסייעים לטפל בהפרעות. הטיפולים בתסמונות השונות באמצעות הקסדה נבדלים בעומק הגירוי החשמלי ועוצמתו, התדרים, המיקום, משך זמן הטיפול ותדירותו. בארצות הברית, ההתוויות שעבורן מאושר המכשיר שלה לשימוש הן טיפול בדיכאון חריף, דיכאון חרדתי, הפרעה אובססיבית-קומפולסיבית (OCD) וגמילה מעישון וממשככי כאבים.

ברבעון הראשון של 2023 דיווחה בריינסוויי על הכנסות של 6.6 מיליון דולר, גידול של 10% בהשוואה לרבעון הרביעי של 2022. בסיס ההתקנות של החברה מונה כ-932 מערכות, גידול של 18% בהשוואה לסוף הרבעון הראשון של 2022. ההפסד הנקי הסתכם ב-2.4 מיליון דולר.

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: חדשות , מכשור רפואי

פורסם בתגיות: בריינסוויי , הודו