ננוקס גייסה 30 מיליון דולר

25 יולי, 2023

באמצעות מכירת מניות למשקיע מוסדי במחיר של 14 דולר למניה. בחודש מאי קיבלה החברה אישור FDA והיא כעת מאיצה את מסחור מערכת הרנטגן

חברת ננוקס (Nanox) חתמה על הסכם עם משקיע מוסדי למכירת 2.14 מיליון מניות לפי מחיר של 14 דולר למנייה, נמוך במעט משער הנעילה אמש בנסד"ק (14.28 דולר). העסקה תושלם מחר ולדברי החברה, היא תניב לה סכום נקי של 30 מיליון דולר. ננוקס תשתמש בכסף לצרכים שוטפים, המשך הפיתוח וקידום הפריסה המסחרית של מוצריה.

ננוקס פיתחה מכשיר דימות המבוסס על ייצור קרני רנטגן באמצעות רכיב MEMS במקום באמצעות מנורת להט, שחימומה מביא לפליטה של אלקטרונים. המערכת “הקרה” של ננוקס מהווה שינוי פרדיגמה לעומת מערכות הדימות ה”חמות”. להערכת החברה, הטכנולוגיה החדשה תאפשר לייצר מערכות דימות ניידות ונגישות יותר במחיר נמוך יותר בהשוואה למערכות אחרות בשוק ובמודל שירות (SaaS).

בחודש מאי, לאחר תהליך ממושך, קיבלה ננוקס מה-FDA אישור לשיווק מערכת הרנטגן הדיגיטלית, ובמקביל היא ממשיכה לקדם את אישור המערכת גם באיחוד האירופי. לאחרונה גם חתמה על הסכם הפצה במרוקו, עם מפיצה מקומית, Vital Tech SARL, לרכישת כ-270 מערכות רנטגן Nanox.Arc על פני תקופה של כ-3 שנים.

הכנסות החברה ברבעון הראשון הסתכמו ב-2.4 מיליון דולר, בהשוואה ל-1.8 מיליון דולר ברבעון המקביל. ההפסד הנקי הסתכם ב-11.8 מיליון דולר, לעומת הפסד של 21.7 מיליון דולר אשתקד. בקופת המזומנים של החברה כ-91 מיליון דולר.

 

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: גיוסי הון , חדשות , מכשור רפואי

פורסם בתגיות: ננוקס