גילת מעלה את התחזית השנתית

9 אוגוסט, 2023

צופה למכירות בהיקף 265-285 מיליון דולר, על רקע המומנטום העסקי במנועי הצמיחה, ובכלל זה קישוריות בטיסות. הרווח התפעולי צפוי לצמוח פי שניים. נערכת להשלמת עסקת DataPath ברבעון האחרון של השנה

חברת גילת (Gilat) דיווחה אתמול (ג') על הכנסות של 67.6 מיליון דולר ברבעון השני של 2023, עלייה של 22% בהשוואה לרבעון המקביל ב-2022. גם הרווחיות השתפרה באופן משמעותי: מרווח נקי של 0.5 מיליון דולר ברבעון השני של 2022 לרווח נקי של 4.3 מיליון דולר ברבעון האחרון. הגידול בהכנסות הגיע ממנועי הצמיחה של החברה. הכנסותיה של החברה מתחומי הקישוריות בטיסות (IFC), תמסורת סלולארית והמגזר הארגוני, הסתכמו ברבעון האחרון ב-40.7 מיליון דולר, בהשוואה ל-26.9 מיליון דולר בשנה שעברה.

בעקבות המומנטום העסקי החיובי, העלתה גילת את תחזית הכנסותיה ל-2023 לטווח של בין 265 ל-285 מיליון דולר, המשקף צמיחה שנתית של 15% (ביחס לנקודת האמצע). הרווח התפעולי (על בסיס GAAP) צפוי לנוע בין 18-22 מיליון דולר, כפול מבשנה שעברה. עדי צפדיה, מנכ"ל גילת, התייחס לדו"ח ואמר: "אנו חווים גידול משמעותי במגזר הקישוריות בטיסות (IFC) שלנו, עם ביקוש גובר לאנטנות המתכוונות בצורה אלקטרונית (ESA) ומגברים (SSPA) עם לקוחות קיימים וחדשים. חתמנו על הסכם משמעותי וקיבלנו הזמנות ראשונות מ-Satcom Direct, לפיתוח ואספקה של אנטנות ESA שיפעלו על גבי קונסטלציית הלוויינים של OneWeb הפועלת במסלול לווייני נמוך (LEO).

"פרויקט ה-ESA הזה מהווה נקודת מפנה חשובה ומנוע צמיחה עתידי חשוב בזמן בו אנו מגדילים את הנוכחות שלנו באמצעות כניסה לשווקים חדשים ובהן קישוריות בטיסות למגזר העסקי, וכן קישוריות בטיסות למגזר הממשלתי והביטחוני". עוד הוא עדכן כי החברה מתקדמת בהשגת האישורים הרגולטוריים הנדרשים להשלמת רכישת חברת DataPath, שעליה סוכם ברבעון הראשון, וגילת צופה כי העסקה תושלם ברבעון הרביעי.

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: דוחות רווח , חדשות

פורסם בתגיות: אינטרנט במטוסים , גילת