נקסט ויז'ן: צמיחה של 86% בהכנסות ברבעון השני

14 אוגוסט, 2023

ההכנסות הסתכמו ב-12.1 מיליון דולר, הרווח הנקי גדל פי 3 מבשנה שעברה. צבר ההזמנות עומד על 31.5 מיליון דולר. מפתחת מצלמות מקוררות ובוחנת רכישות

חברת נקסט ויז'ן (Next Vision), המפתחת מצלמות מיוצבות לרחפנים, דיווחה היום (ב') על הכנסות של 12.1 מיליון דולר ברבעון השני של 2023 – צמיחה של כ-86% ביחס להכנסות ברבעון המקביל אשתקד.

מאז תחילת השנה דיווחה נקסט ויז'ן על 9 הזמנות מהותיות, בהיקף כולל של 29.6 מיליון דולר. בסך הכול, במחצית הראשונה של 2023 עמדו ההכנסות על 20.7 מיליון דולר, צמיחה של 80% בהשוואה לשנה שעברה. 

הרווח הנקי גדל ברבעון השני של 2023 לכ-6.1 מיליון דולר (כ-50% מסך ההכנסות) כמעט פי 3  בהשוואה לרווח נקי של 2.2 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד. הרווח בחציון הראשון של השנה עמד על 10.7 מיליון דולר, גידול של כ-100% בהשוואה לחציון המקביל אשתקד. 

נקסט ויז'ן מאשררת את יעד המכירות השנתי ל-2023 הצפוי בטווח של 44.2 מיליון דולר והמשקף צמיחה שנתית של 70%. צבר ההזמנות של החברה מסתכם ב-31.5 מיליון דולר.

חן גולן, יו"ר ומייסד נקסט ויז'ן, ציין כי החברה היתה עדה לעלייה מהותית בביקושים מתחילת השנה. "נקסט ויז'ן מסיימת רבעון צמיחה נוסף עם תוצאות טובות בכל הפרמטרים, ובהתאם ליעד המכירות האגרסיבי אותו הציבה לעצמה החברה לשנת 2023."

לדברי גולן, אחד היעדים של החברה הוא לבצע רכישה אסטרטגית. במסגרת יישום אסטרטגיית הצמיחה, אנו ממשיכים לבחון השקעות לחברה ומקווים כי מאמץ זה יגיע לידי מיצוי בעסקת רכישה של חברה שתוכל לחזק עוד יותר את פעילותנו ולהמשיך ולהשיא ערך למשקיעים." 

חברת נקסט ויז’ן הוקמה בשנת 2009 על-ידי חן גולן, בוריס קיפניס והמנכ”ל מיכאל גרוסמן, ועוסקת בפיתוח וייצור מצלמות יום ולילה (אור נראה וצילום תרמי) מיוצבות באמצעות גימבל. המצלמות מורכבות במפעל של החברה. הן מיועדות לשימוש בכלי רכב קרקעיים ואוויריים, דוגמת מל”טים קטנים וזעירים, רחפנים וכדומה. החברה פיתחה טכנולוגיית ייצוב מוגנת בפטנט המבוססת על ייצוב מכני וייצוב אלקטרוני הפועלים בו-זמנית, המאפשרים ייצוב מצלמה בזמן אמת ותיקון עיוותים הנובעים מצילום בתנועה. החברה מפתחת כעת גם מצלמות מקוררות במשקל של מתחת ל-2 ק"ג, מוצר שלהערכתה יהיה "שובר שיוויון" בשוק המצלמות המקוררות.

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: דוחות רווח , חדשות , רובוטיקה , רחפנים