קמטק קיבלה הזמנות ל-100 מערכות מאז תחילת הרבעון השלישי

29 אוגוסט, 2023

ההזמנות התקבלו מצד יותר מ-10 לקוחות בתעשיית השבבים. החברה מצפה להכנסות שיא ב-2023. "ממוצבים בעמדה ייחודית"

חברת קמטק (Camtek) דיווחה היום (ג') כי במהלך חודש אוגוסט קיבלה הזמנות לכ-45 מערכות בדיקה. בסך הכול, מתחילת הרבעון השלישי קיבלה החברה הזמנות לכ-100 מערכות, מצד יותר מעשרה לקוחות. מהחברה נמסר כי ההזמנות מחזקות את הערכת ההנהלה כי שנת 2024 תהיה שנת שיא. הכנסותיה של קמטק ברבעון השני הסתכמו ב-73.8 מיליון דולר, ירידה של 7% בהשוואה לרבעון המקביל ב-2022 אך מעל לתחזיות המוקדמות של החברה. הרווח הנקי הסתכם ב-18.5 מיליון דולר, בהשוואה ל-19.2 מיליון דולר בשנה שעברה.

מנייתה של קמטק בנסד"ק עלתה מאז תחילת השנה ב-131% לשווי שוק נוכחי של 2.3 מיליארד דולר. מנכ"ל החברה רפי עמית הביע שביעות רצון מהמומנטום העסקי של החברה. "קמטק ממוצבת בעמדה ייחודית בכדי ליהנות מהעלייה בביקוש ל-HBM ו-Chiplets, בנוסף ליישומים אחרים בשוק זה". חלק משמעותי מההזמנות הינו עבור מכונות שמיועדות לבדוק ולמדוד בתהליכי הייצור של רכיבים הטרוגניים, כלומר כאלה הכוללים על מצע אחד מעגלים משולבים של מספר יצרנים או במספר גיאומטריות.

הרכיבים האלה כוללים מארג של מעבדים מסוג CPU/GPU ורכיבי זיכרון בפס רחב (HBM), והם בעלי יכולת מחשוב משופרת ומיועדים לאפליקציות כמו בינה מלאכותית, מרכזי נתונים ומשחקי מחשב. קמטק היא מפתחת ויצרנית מובילה של ציוד בדיקה ומדידה לתעשיית המוליכים למחצה. מערכותיה בודקות ומודדות את המעגלים המשולבים על פרוסות הסיליקון בזמן תהליכי הייצור של המוליכים למחצה, בשלב ה-front וה-mid-end, ועד התחלת הליך ההרכבה (לאחר החיתוך). החברה פועלת בשוק המארזים המתקדמים, זיכרונות, CMOS Image Sensors, MEMS, ו-RF.

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: דוחות רווח , חדשות , סמיקונדקטורס , ציוד בדיקה , תעשייה ישראלית

פורסם בתגיות: קמטק , שבבים